צו מניעה למטרידה של שרון אלרעי פרייס - סרוגים

צו מניעה למטרידה של שרון אלרעי פרייס

צו מניעה זמני למניעת הטרדה מינית יצא אתמול נגד תושבת מזכרת בתיה שהטרידה את ד"ר שרון אלרעי פריס. "הסתה אישית נגד עובד מדינה, אין כלום בינה לבין ביקורת לגיטימית"

author-image
צו מניעה למטרידה של שרון אלרעי פרייס
  צילום: דוברות הכנסת- נועם מושקוביץ

בית משפט השלום בת"א הוציא אתמול (רביעי), במעמד צד אחד, צו זמני למניעת הטרדה מאיימת נגד תושבת מזכרת בתיה, שהטרידה את ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ואת בני משפחתה, ובהם בנה הקטין.

בבקשה נטען כי מעשיה השיטתיים של המטרידה נועדו להטיל מורא ולהשפיע על עבודתה המקצועית של ד"ר אלרעי-פרייס, וניכר כי היא אינה בוחלת באמצעים גם כאשר מדובר בחציית גבולות מפורשת.

עוד באותו נושא

שוטרת חטפה אגרוף בהפגנה מול בית אלרעי פרייס


20

עוד נטען, כי המטרידה לא הסתפקה במאות הפרסומים אודות ד"ר אלרעי פרייס, ופרסמה גם על בני משפחתה. מה שהוביל להגשת הבקשה הם כ-200 פרסומים כוזבים על בנה הקטין, כאילו לא היה לו "תו ירוק" בתוקף ובהמשך כאילו לא התחסן נגד קורונה, פרסומים כוזבים שבגינם היא אף נתבעת.

המדינה הדגישה, כי הסתה אישית נגד עובד מדינה תוך שימוש בילדיו הקטינים, חשיפת פרטים מזהים ואישיים על בני משפחתו, תוך ניסיון לפגוע בתפקידו, אין כלום בינה לבין ביקורת לגיטימית כלפי עובד המדינה.

הדיון במעמד שני הצדדים יתקיים ב-12 ביולי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
שמאלנית ארורה בטח...
מישהו שהיה שם אצל הנוכלים שישנים בבתי מלון מפוארים,וכל האקסטרות מזמינים על חשבון מדינות אנטישמיות שמממנים את הפינוק במטרה להכפיש,ולהטריד את הימין, | 07-07-2022 13:20
שמאלנית ארורה בטח מהאנרכיסטים של השמאלנים אנטי חיסונים,,גברת פרייס,תהיי חזקה כמו שאת ואל תפחדי מחולות נפש שמקבלות שכר משוברים שתיקה,ומכל עמותות השמאל הארורים,
תחזור מייד לאברבאנאל....
דוקטור הצילו | 13-07-2022 14:38
תחזור מייד לאברבאנאל. מי השאיר לו את הדלת פתוחה??