קבוצת התקשורת פרטנר מחזקת את אחיזתה בשוק הקמעונאי באמצעות מותג אביזרי הסלולר iconz שבבעלותה. עד סוף שנת 2022 בכוונת פרטנר להפוך מספר דוכני שירות ומכירה מובילים ומרכזיים לדוכני iconz תחת קונספט חדש. בהמשך, הכוונה להרחיב את המהלך לפריסה ארצית. המטרה העיקרית בהשקתiconz היא התמקדות בשוק האביזרים שנמצא בצמיחה מתמדת.
הערב יושק הדוכן הראשון של iconz בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. הדוכנים שימותגו תחת iconz בעיצוב חדש ששם דגש על חווית קניה כוללת המנגישה את המוצרים בצורה עדכנית וחדשנית, ימשיכו להעניק שירות ומכירה ללקוחות פרטנר, תחת הקונספט החדש.
אורי גל סמנכ"ל שיווק פרטנר: "פרטנר עושה היום את הצעד הראשון בהרחבת הפעילות הקמעונאית שלה בתחום אביזרי הסלולר תחת קונספט חדש.אנו שמים דגש על חווית קניה שמתכתבת עם עולמות הפאשן והלייף סטייל ומציעים מגוון חדש של מוצרים שפונים לקהל הרחב במיקום אסטרטגי ובמחירים אטרקטיביים."
iconz הוקמה ב-2015 עם חנות דגל אייקונית בכיכר המדינה בתל אביב והתרחבה ל-13 נקודות מכירה בקניונים ברחבי הארץ. ב-2019 נרכשה iconz על ידי פרטנר ומשמשת כיום כזרוע אביזרי האופנה והלייף סטייל לסלולר של החברה. iconz מתמחה בעיצוב וייצור עצמאי של כלל המוצרים, תוך שמירה על איכות, עמידות לטווח ארוך, מחיר אטרקטיבי וטרנדיות.
פרטנר תרחיב את היצע מוצרי iconz הנמכרים כיום בדוכנים ותציע במחירים תחרותיים ואטרקטיביים כיסויים לניידים ולאזניות, מגני מסך, רצועות לשעונים חכמים, מוצרי טעינה, מוצרים לרכב, ליין מוצרי אודיו כמו רמקולים, אזניות ועוד. בנוסף, תציע החברה גם מוצרי לייף סטייל כמו ארנקים, קלמרים, מחברות, כוסות, בקבוקים תרמיים ועוד.
במקביל, פרטנר משיקה היום גם חנות אונליין חדשה ל- iconzשתכלול קולקציות רחבות יותר של מוצרים, בכדי לתת מענה לקהל רחב יותר.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים