שלוש שנים עברו מאז שאיבדו רונית ותמיר מעול את ירין ותהל בנותיהם בתאונת דרכים קטלנית. הבת השלישית אדל נפצעה באורח אנוש ואת כל הזמן והכוחות הם השקיעו בשיקום הארוך והאיטי שהיא נזקקה לו.
כעת, יש במשפחה שמחה כפולה: אדל מסיימת את החלק הראשון בשיקום ומשתחררת מבית החולים, ובחודש שעבר הם הביאו לעולם – בגיל חמישים – תינוקת חדשה שמקבלת את השם אורי – אור גדול למשפחה שכמעט ונהרסה לחלוטין.
שימחה בעצב שניתנות תביא לכם המון אור ולאדל החלמה מהירה ובעזרת השם תעמדי על רגלייך ושתישתקמי הכי טוב