בן אנד ג'ריס מתאמצת למנוע את המכירה ביו"ש - סרוגים

בן אנד ג'ריס מתאמצת למנוע את המכירה ביו"ש

חברת בן אנד ג'ריס העולמית תובעת את המותג הישראלי, בניסיון למנוע ממנו למכור את הגלידה ביו"ש. לטענתם, זכותו של דירקטוריון החברה להגן על המותג תחת הסכם הרכישה

author-image
בן אנד ג'ריס מתאמצת למנוע את המכירה ביו"ש
  (צילום: פלאש 90)

אחרי שמותג בן אנד ג'ריס בישראל הודיע לפני מספר חודשים כי הוא אינו תומך במדיניות של החברה העולמית, המתנגדת למכירת המוצר ביו"ש, כעת תובעת החברה העולמית את יוניליוור במטרה למנוע מכירה זו.

עוד באותו נושא

"צעד חשוב": מנכ"ל בן אנד ג'ריס מברך על חוק החרם

בן אנד ג'ריס הגישה אתמול בערב (שלישי) תביעה נגד החברה האם שלה, יוניליוור כדי לחסום את מכירת המותג ליצרן הישראלי, אבי זינגר. לפי התביעה, המכירה מאיימת על אופיו של המותג בן אנד ג'ריס, וזכותו של דירקטוריון החברה להגן על המותג תחת הסכם הרכישה עם יוניליוור משנת 2000.

התביעה, לדברי בן אנד ג'ריס, "הייתה הכרחית כדי להגן על המותג והיושרה החברתית של בן אנד ג'ריס, אותו החברה בונה מזה עשורים". דירקטוריון יצרנית הגלידה הצביע בעד התביעה ברוב של 5 מול 2. שני המתנגדים הם נציגי יוניליוור בדירקטוריון.

כזכור, אבי זינגר רכש בשבוע שעבר את הבעלות על המותג, לאחר שניהל בשנה האחרונה מאבק תקשורתי סוער בעקבות הדרישה של החברה האמריקאית לא למכור את מוצריה בשטחים. בשבוע שעבר הוכרז כי יוניליוור כי מכרה לו במחיר מציאה את הבעלות על המותג בן אנד ג'ריס בישראל ובשטחים, בתנאי שישתמש בשם המותג בעברית ובערבית בלבד.

ההסכמות המסחריות בין יוניליוור ל–AQP (החברה של זינגר שהחזיקה בזיכיון) נותרו תחת מעטה סודיות, אבל מקורבים למגעים העריכו שהזכויות נמכרו בכמה מיליוני שקלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
Ben ...
יוסי | 06-07-2022 7:59
Ben
2
לשלול משני היהודונים האלה
לוחם | 06-07-2022 10:59
את הזכות להיכנס לישראל ולהכריז עליהם פרסונה נון גראטה. היכן שרק ניתן לפגוע בהם בכיס . לפעול מול כל החברות בעולם שמנהלים להם את כספם האישי כולל בנקים יהודיים שיש להם שם חשבון. הכול מכל וכול
3
כדאי לציין כמה...
אנטישמים | 07-07-2022 15:11
כדאי לציין כמה דברים: היושבת ראש של b