ארבעה ימים לאחר שסיים את תפקידו בתור ראש הממשלה, נפתלי בנט יצא להסתובב ברחובות תל אביב, כאשר לראשונה הוא ללא הליווי אבטחה מאסיבי.
אחרי שהשתתף בטקס פרידה של ראשי פורום המטכ"ל בקריה, בנט יצא למתחם שרונה הסמוך, והעלה שידור חי בעמוד הפייסבוק שלו, כאשר הוא תועד משוחח עם עוברי אורח ומצטלם איתם.

בנט (2)| צילום: מתוך הפייסבוק של נפתלי בנט
עוד באותו נושא
מתיחות בצמרת: הבקשה של בנט והסירוב של לפידחדשות סרוגים


בנט| צילום: מתוך הפייסבוק של נפתלי בנט
תגובות
הלך לטייל במעוז השמאל, שם הנוכל מרגיש בנוח.