להצלחה בפריימריז: ח"כ קרן ברק עלתה להר הבית - סרוגים

להצלחה בפריימריז: ח"כ קרן ברק עלתה להר הבית

לראשונה מאז כניסתה לכנסת, עלתה היום ח"כ קרן ברק להר הבית, להתפלל להצלחתה והצלחת עם ישראל בבחירות "המקום הזה מגלם בתוכו את השילוב בין הציונות לבין היהדות"

author-image
להצלחה בפריימריז: ח"כ קרן ברק עלתה להר הבית
  קרן ברק והרב אלבוים בהר הבית (מנהלת הר הבית)

לראשונה מאז כניסתה לכנסת: ח"כ קרן ברק מהליכוד עלתה להר הבית, להתפלל להצלחתה בפריימריז הקרובים במפלגה ולהצלחת עם ישראל בבחירות.

ברק התפעלה מהרוגע והאדיבות שנגלתה לעיניה בהר הבית. התפללה ובירכה על המהפך החיובי והשינויים המפליגים שהמשטרה חוללה במקום מאז ימי השר גלעד ארדן. איתו עלתה להר הבית כנערה בצעירי-הליכוד.

עוד באותו נושא

קרן ברק: "העצמאים לא תוגמלו כלל בתקציב"

"המקום הזה מגלם בתוכו את השילוב בין הציונות לבין היהדות, וחשוב שכל יהודי ציוני וישראלי יבוא למקום המקודש הזה", אמרה ברק בהר הבית. "זכיתי היום להגיע להר הבית לבקר אותו יחד עם האנשים האהובים ועם כוחות המשטרה המסורים".

"אחרי שאנצח בפריימריז אעלה לכאן שוב להודות" אמרה ברק. "אנחנו בעיצומו של מהפך מתמשך במקום הקדוש ואני אסייע להמשיך את המסורת הזו ואת האפשרות לקיום מצוות העלייה להר הבית".

את סיורה בהר הבית ליווה הרב שמשון אלבוים ראש מינהלת הר הבית שהדריך את העלייה. "תודה רבה לך על המילים מעוררות השראה ששמענו ממך לאורך העלייה, ועל כל מה שאתה עושה עבור עם ישראל ועבור המקום הקדוש הזה", הודתה לו ברק.

הרב אלבוים שיבח את חברת הכנסת ברק על עלייתה ובירך אותה ש"כשם שהעלית את בית הבחירה על ראש שמחתך, כך תזכי להיבחר גבוה ולבחור תמיד בבחירות הנכונות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בעזרת השם הר...
סנקר | 04-07-2022 23:26
בעזרת השם הר הבית במקום הזה שייח ליהודים שכל יהודי צריך לבוא להתפלל המקום הזה של הר הבית ששייך ליהודים ואנחנו ניקח את המקום בחזרה אמן ואמן אנחנו מבני שמה בית מקדש מקום ליהודים שם אנחנו נהיה ולא חוזרים בכל הארץ לא בית כנסת לא ישיבות שום דבר רק בבית מקדש בעזרת השם אמן