רותי הביקורות שלך ניעשות קשות בוטות וגסות מידי.
ההצתרפות שלך באמת מוסיפה עניין והיא מבורכת . אבל גם לבקר ולהביע דעה אפילו אים היא לא אוהדת .ואים אותה מנה אינה לרוחך אפשר להגיב בצורה פחות פוגענית ומעליבה. תקשיבי לתוכניות האחרונות וותקשיבי לטון הבז והמתנשא שלך.
תגובות
רותי הביקורות שלך ניעשות קשות בוטות וגסות מידי. ההצתרפות שלך באמת מוסיפה עניין והיא מבורכת . אבל גם לבקר ולהביע דעה אפילו אים היא לא אוהדת .ואים אותה מנה אינה לרוחך אפשר להגיב בצורה פחות פוגענית ומעליבה. תקשיבי לתוכניות האחרונות וותקשיבי לטון הבז והמתנשא שלך.