אחרי הלווית הרוצח: עשרות פלסטינים צעדו לישוב איתמר - סרוגים

אחרי הלווית הרוצח: עשרות פלסטינים צעדו לישוב איתמר

גופת המחבל שביצע את הפיגוע בישיבת חיצים ורצח שלושה ישראלים נמסרה למשפחתו ועשרות פלסטינים משולהבים הגיעו עד לגדרות הישוב איתמר והניחו עליה דגל אש"ף. כוחות צה"ל התעמתו איתם במשך שעה ארוכה

author-image
אחרי הלווית הרוצח: עשרות פלסטינים צעדו לישוב איתמר
  דגל אש"ף על גדר הישוב איתמר

אתמול (ד') נערכה בשומרון לווייתו של המחבל הפלסטיני אשר רצח את שלושת תלמידי הישיבה התיכונית "חיצים" שבאיתמר נתנאל ריאחי, אברהם סיטון וגלעד שטיגליץ הי"ד.

הגופה אשר נמסרה לרשות הפלסטינית במסגרת שחרור המחבלים שמתקיים בחודשים אלה, הגיעה בתחילה לעיר שכם שם התקבלה בטקס צבאי רשמי של הרשות הפלסטינית והועברה לאחר מכן לכפר בית פוריק שבשומרון.

במסגרת מסע הלוויה התקיימו הפרות סדר קשות באזור ובשעות אחר הצהריים עלו עשרות פלסטינים אל עבר גדר הישוב איתמר שבו ביצע המחבל את הפיגוע וניסו להשחית את הגדר. חלק מהפלסטינים הצליחו להגיע עד לגדר הישוב איתמר ולהניח עליה דגלי אש"ף. כוחות צה"ל התעמתו איתם במשך זמן רב וירו לעברם כמות גדולה של רימוני גז והלם.

אליחי בן ישי, אחיה של רותי פוגל הי"ד אשר נרצחה בביתה באיתמר ביחד עם בעלה אודי ושלושת ילדיהם לפני כשלוש שנים אמר הערב "שוב הפרדוקס של שחרור אנשים שרצחו על מנת להביא את השלום כביכול, מתפוצץ לנו בפנים. היום שחררו אדם מת ולא חי, ואת החגיגות החייתיות שלהם הם באו לקיים במקום שבו אותו אדם רצח ילדים תמימים".

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה אמר: "הלוויה הזו היום היא הוכחה נוספת להוזי השלום כי הם מבקשים לעשות שלום עם רוצחי ילדים שפלים ונבלים. לצערי עם נבלים כאלו אפשר להפגש רק בשדה הקרב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו