"שלוש שעות שנ"צ לגיטימי": הראל חדד בשיר חדש - סרוגים

"שלוש שעות שנ"צ לגיטימי": הראל חדד בשיר חדש

הזמר הדתי הראל חדד בסינגל וקליפ חדש: "שלוש שעות שנ"צ לגיטימי" | שיר פארודי יוצא דופן, שונה מאוד מכל מה שהראל חדד עשה עד היום

author-image
"שלוש שעות שנ"צ לגיטימי": הראל חדד בשיר חדש
  (צילום: אדם בכר)

אם אתם קצת מדוכדכים משכר המורים, מכך שהולכים לבחירות או ממחאת הנהגים, השיר הבא בשבילכם. הראל חדד מוציא לאור שיר חצי פארודי חצי פסיכדלי המאגד כמה עצות לחיים רגועים ונינוחים יותר שכביכול יוצאים מפיו של קואוצ'ר (מאמן אישי).

הקליפ המצורף לשיר הוא בעצם ביקור בקליניקה של אותו קואוצ'ר בזמן טיפול זוגי. את הקליפ כתב הראל בעזרתו של אדם פז ומככב בו בתפקיד הראשי אשר בן אבו (אנדרדוס) לצד שחקנים מוזיקאים נוספים.

פרויד מתאר שינה כ"הפעלה מחדש של קיום תוך רחמי" ו"נסיגה כמעט מוחלטת מהעולם הסובב והפסקת כל העניין בו" וכאל אינסטינקט חזרה לחיים תוך רחמיים.

הראל עצמו סובל מבעיות שינה ולכן מכיר בערך העצום שלה ובהשפעתה על החיים. החיים המערביים אינם מקדשים שינה בלשון המעטה. כל הגירויים סביב לא רוצים שתלך לישון. הרבה אנשים הולכים למטפלים שונים בעקבות כך. הכל סימפטום של החיים המהירים והבוהקים.

חדד גדל בבית דתי לאומי, היה ילד ביישן ושקט שלא מרבה לדבר או לפגוש חברים מלבד חבריו לכדורגל השכונתי. בבית הוא נחשף בעיקר למוזיקה חסידית, ים-תיכונית וטוניסאית. בגיל 16 זנח את הלימודים כמעט לחלוטין לטובת המוזיקה והחל לנגן לכתוב ולהלחין.

המוזיקה הייתה לכלי הביטוי החזק ביותר שלו והילד הביישן והמופנם הפך לנער שרואה את עצמו בעולם דרך המוזיקה. בצבא שירת בחטיבת הצנחנים ולחם במלחמת לבנון השנייה. חוויותיו שם השפיעו עליו רבות וניתן למצוא את ההשפעות גם בין מילות שיריו.

כיום הראל נשוי ואב לחמישה ילדים, מתגורר בכפר אדומים על שפת ואדי קלט. מפיק מוזיקלי ובעל אולפני ההקלטות גלים.

האזינו לשיר החדש:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קליפ קורע מצחוק!...
בנימין | 29-06-2022 20:07
קליפ קורע מצחוק! שמחים להכיר אמן חדש!