דני דנון ירוץ בפריימריז של הליכוד: "סומך על הבוחרים" - סרוגים

דני דנון ירוץ בפריימריז של הליכוד: "סומך על הבוחרים"

ח"כ לשעבר דני דנון מודיע רשמית על חזרה לחיים הפוליטיים והתמודדות בפריימריז של הליכוד לכנסת ה-25. בסביבתו מצפים לשילוב בחמישייה הראשונה של המפלגה. דנון: "סומך על 130 אלף חברי הליכוד שיבחרו נבחרת טובה ואיכותית"

דני דנון ירוץ בפריימריז של הליכוד: "סומך על הבוחרים"
  צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר דני דנון, ששימש כשגריר ישראל באו"ם, מודיע היום (רביעי) רשמית על חזרה לחיים הפוליטיים והתמודדות בפריימריז של מפלגת הליכוד – כך פורסם לראשונה בסרוגים.

"לאחר שנים של עשייה למען מדינת ישראל בזירה הבינלאומית הגיע הזמן לחזור לעשייה בזירה הלאומית" אמר דנון בהודעתו הרשמית. "במשך חמש שנים נלחמתי עבור מדינת ישראל במסדרונות האו"ם, כעת הגיע הזמן לחזור ולתרום לנצחון המחנה הלאומי. מדינת ישראל נמצאת בסחרור פוליטי מתמשך והגיעה העת לעצור אותו. רק ליכוד חזק וגדול יוכל להקים ממשלת ימין לאומית שתוביל ליציבות פוליטית".

עוד באותו נושא

דני דנון נבחר מחדש לתפקיד יו"ר הליכוד העולמי


3

"אני סומך על 130 אלף חברי הליכוד שבפריימריז הקרובים יבחרו נבחרת טובה ואיכותית שתוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות. חברות וחברי הליכוד, בכנסת הקרובה אהיה השגריר שלכם בליכוד ובכנסת" – דברי דנון

הקמפיין של דני דנון (יחסי ציבור)

הציפייה בסביבתו היא להשתלב במקומות הראשונים ברשימת הליכוד בכנסת. "בפריימריז האחרונים שהתמודד בהם הגיע למקום החמישי, אנחנו מאמינים שגם בפריימריז הנוכחיים נדע להביא תוצאה טובה" אמרו מקורבים לדנון לסרוגים.

דני דנון כיהן בשנים האחרונות כשגריר ישראל באו"ם וכסגן נשיא העצרת הכללית של האו"ם. כמו כן מכהן דנון כיו"ר תנועת הליכוד העולמי ושימש כיו"ר ועדת המשפט של העצרת הכללית של האו"ם. לפני כן כיהן כשר המדע, סגן שר הביטחון, סגן יושב ראש הכנסת, יו"ר הוועדה לזכויות הילד, יו"ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לך על זה...
אא | 29-06-2022 17:24
לך על זה יש מצב טוב
2
תחליף את ביבי...
אא | 29-06-2022 17:31
תחליף את ביבי דחוף למען דורות הבאים
שרלטן בגרוש...וגם...
מזרחי בני | 30-06-2022 14:01
שרלטן בגרוש...וגם לדעתי קצת עילג....קשה לי להגדיר אותו..את דני...אני אישית סולד ממנו...
3
כול הכבוד לך...
שר | 30-06-2022 12:10
כול הכבוד לך