אהרן רזאל ודוד ד'אור בשיר משותף: "שמע ישראל" - סרוגים

אהרן רזאל ודוד ד'אור בשיר משותף: "שמע ישראל"

אהרן רזאל ודוד ד'אור משתפים פעולה בסינגל חדש בשם: "שמע ישראל" | רזאל על השיר: "שהלחנתי את השיר על הפסנתר. המנגינה החלה עולה ועולה. כאילו מושכת אותי למעלה בעל כורחי"

אהרן רזאל ודוד ד'אור בשיר משותף: "שמע ישראל"
  (צילום: מתי שריקי)

אהרן רזאל ודוד ד'אור משתפים לראשונה פעולה ומוציאים שיר משותף.

אהרן רזאל על הסינגל: "מה הסיבה האמתית שמכסים את העיניים כשאומרים את תפילת 'שמע ישראל', הפסוק הכי מפורסם בתפילה, ואולי בכל היהדות? לא בגלל שהאמונה עיוורת, לבי אומר לי שטמון כאן סוד עמוק. הגעת לרגע שיא בתפילה וזה הזמן להביט פנימה, כמו הרגע שמכסים את פני הכלה לפני החופה. הקשר הוא כל כך עמוק ופנימי שאתה מבקש ורוצה להתייחד עם הנשמה בלי המציאות החיצונית של העולם".

"כשהלחנתי את השיר על הפסנתר. המנגינה החלה עולה ועולה. כאילו מושכת אותי למעלה בעל כורחי. שמעתי באוזניי את קולו המלאכי של חברי היקר, דוד ד'אור והצעתי לו לשיר עמי את השיר הזה. שמחתי מאוד שהתחבר, ואני מרגיש זכות לארח אותו בשיר שבו שזורים מילים חדשות שכתבתי לצד הפסוק המרגש 'שמע ישראל'".

דוד ד'אור: "עוד מאז שלמדנו יחד, באקדמיה למוסיקה בירושלים, בלט אהרון בכישרונו הרב. המוסיקה שאהרן כותב משלבת בין הרגש לשכל ומאד מדברת אלי. לכן, כשפנה אלי היה זה אך טבעי מבחינתי, לשתף פעולה בשיר חדש. "שמע ישראל" צירוף המילים החזק הזה, שכל כך מוכר לכל יהודי באשר הוא בעולם, בא לידי ביטוי מוסיקלי רגשי חזק, דרך הלחן האיכותי שגם נשמע כל כך ישראלי ומחובר למקום בו אנו חיים".

האזינו לסינגל:

"שמע ישראל" הוא סינגל נוסף (רביעי) מתוך אלבומו החדש '13' של אהרן רזאל, אשר רוקם עור וגידים בימים אלה ממש וצפוי לצאת בקיץ הקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מדהים! איזה קול יש לו לדאור...ואווווווווו
אלירן | 29-06-2022 13:31
חבלז