חדשות

חמאס פרסם סרטון של השבוי הישראלי. צפו

אחרי ההודעה של חמאס על הדרדרות במצבו של אחד השבויים הישראלים, הערב מפרסם ארגון הטרור תיעוד של הישאם א-סייד כשהוא מחובר למכונת הנשמה

ארגון הטרור חמאס פרסם תיעוד של האזרח הישראלי הישאם א-סייד שמוחזק ברצועת עזה מאז 2015. אתמול הודיע דובר הארגון כי חלה הדרדרות במצבו הרפואי של אחד השבויים הישראלים, והערב, כאמור, פורסם תיעוד של א-סאייד.

חדשות סרוגים

ראוי לציין כי למרות שאסייד תועד כשהוא מחובר למכונת הנשמה, קשה להעריך מה מצבו הרפואי האמיתי, שכן הוא נראה ערני ועיניו פקוחות לרווחה.

חמאס
חמאס

כבר אמש פרסמה הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, הודעה חריגה לפיה חלה הדרדרות במצבו הרפואי של אחד השבויים הישראלית המוחזקים על ידו.

‏סאלח אל סייד, בן משפחתו של הישאם תקף את חמאס בעקבות התיעוד ואמר: "חמאס משחק ברגשות של אנשים. זה התעללות בבני אדם. מציגים אותו כאילו הצליחו לשבות חייל ולעשות איזה מעשה גבורה. זה ילד צעיר לא שפוי. לפי הפירסום אי אפשר לדעת אם הוא חי. לא מאחל לאף אחד, לא צריך להשתמש בו כמו קלף מיקוח".

ממשרד ראש הממשלה נמסר אמש בתגובה: חמאס מוכיח שהוא ארגון טרור ציני ונפשע, שמחזיק אזרחים פגועי נפש בניגוד לכל האמנות והחוקים הבינלאומיים, כמו גם את גופות חללי צה"ל. חמאס הוא זה שאחראי למצבם של האזרחים השבויים. מדינת ישראל תמשיך במאמציה, בתיווך מצרים, להשבת השבויים והנעדרים, באחריות ובנחישות.

בנוסף, גורם בטחוני בכיר הבהיר כי "לא ידוע על שינוי במצבם של אברה מנגיסטו והישאם א-סייד שמוחזקים בעזה – חמאס מנסה להלחיץ".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

8 תגובות
7
ג
28.06.22

לשחרר אותו מיד ואם לא ישחררו הרבה מחבלים בכלא ימותו

הצטרפו אלינו