בית שמש: ילד נחנק כשאכל תפוז - מצבו קשה - סרוגים

בית שמש: ילד נחנק כשאכל תפוז – מצבו קשה

החייאה מוצלחת בוצעה על ילד בן שלוש וחצי מבית שמש שנחנק ואיבד את הדופק בעת שאכל תפוז. הוא פונה כשמצבו קשה אך יציב

בית שמש: ילד נחנק כשאכל תפוז - מצבו קשה
  אמבולנס, ארכיון (צילום: אבשלום ששוני\ פלאש90)

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני וביצעו החייאה על ילד בן 3 וחצי שנחנק בבית שמש.

יחיאל רוזנברג, חובש איחוד הצלה, מסר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הפעוט נחנק כשאכל תפוז. הענקתי לו סיוע ראשוני תוך סיוע נשימתי ופעולות החייאה מצילות חיים ולמרבה הנס חזר לו הדופק והנשימה".

עוד באותו נושא

במצב ריקבון מתקדם: גבר נמצא ללא סימני חיים בביתו

אסף טרוזמן, חובש נוסף של איחוד הצלה, מסר: "ביצעתי בו פעולות מצילות חיים ולמרבה הנס חזר הילד לנשום. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך בדיקות וטיפול בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב יציב".

בהנחיות שהוציאו בעבר באגף הרפואה של "איחוד הצלה" נכתב: "הדרך למנוע חנק בקרב ילדים – לחתוך את הענבים לחתיכות קטנות ולהקפיד ללמד את הפעוטות ללעוס היטב את המזון לפני הבליעה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
how i got my love back home
maya elijah | 27-06-2022 18:26
החיים שלי חזרו!!! אחרי 14 שנים של נישואים שבורים, בעלי עזב אותי ואת שני התאומים שלנו. הרגשתי שהחיים שלי מגיעים לקיצו, כמעט התאבדתי, הייתי בדעיכה רגשית הרבה מאוד זמן. אבל בזכות זורק כישוף בשם דר אלאבה שפגשתי יום נאמן אחד באינטרנט בזמן שיטוט באינטרנט בחיפוש אחר זורק כישוף טוב שיוכל לפתור את הבעיות שלי, נתקלתי בהרבה עדות על זורק הכישוף הזה. חלק העידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, חלק העידו שהוא שיקם את הרחם, ריפא הרפס ומחלות אחרות, חלק העידו שהוא יכול להפסיק בקסם את הגירושים וכו'. גם אני נתקלתי בעדות אחת מיוחדת, היא הייתה על אישה בשם סוניה, היא העידה על האופן שבו דר אלאבה החזיר את אהובה לשעבר תוך פחות מ-7 ימים והפך את השפעת הסרטן של בניהם הקטנים, ובסוף העדות נפלה כתובת הדואל של דר ALABA. לאחר שקראתי את כל זה, החלטתי לנסות לדר אלאבה. פניתי אליו במייל והסברתי לו את הבעיה שלי. ותוך 3 ימים בלבד בעלי חזר אלי ופתרנו את הבעיות ואנחנו אפילו יותר מאושרים מבעבר. דר אלאבה הוא איש ממש מוכשר ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא איש נפלא... אם יש לך בעיה ואתה מחפש זורק כישוף אמיתי ואמיתי שיפתור לך את כל הבעיות. נסה עם דר אלאבה בכל עת, הוא יכול להיות התשובה לבעיות שלך. הנה איש הקשר שלו {dralaba3000@gmail.com} או וואטסאפ / ויבר אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך דר ALABA.