התקדמות במו"מ: גם מחר הלימודים יתקיימו כרגיל - סרוגים

התקדמות במו"מ: גם מחר הלימודים יתקיימו כרגיל

התקדמות נרשמה במו"מ בין הסתדרות המורים לאוצר, וכתוצאה הלימודים יתקיימו כרגיל בכל הארץ גם מחר. המזכ"לית יפה בן דויד ציינה כי "סוף סוף האוצר הניח הצעה קונקרטית על השולחן"

התקדמות במו"מ: גם מחר הלימודים יתקיימו כרגיל
  מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

הסתדרות המורים תמשיך מחר (שני) בהקפאת העיצומים, כשבכך הלימודים יתקיימו כרגיל בכל רחבי הארץ. זאת לאחר פגישה של כ-3 שעות בין מזכ"לית ההסתדרות, יפה בן דויד, לבין הממונה על השכר באוצר קובי בר נתן – שהסתיימה בהודעה על התקדמות במשא ומתן.

עוד באותו נושא

היועמש"ית קבעה כי אפשר לקיים מו"מ עם המורים

"סוף סוף האוצר הניח הצעה קונקרטית על השולחן" אמרה בן דויד בתום הפגישה. עם זאת, היא הבהירה כי "עדיין יש פערים משמעותיים בין הצדדים. הוחלט שמחר נשב שוב וננסה לגשר על הפערים". ממשרד האוצר נמסר כי "אין לנו מה להוסיף מעבר להודעה של הסתדרות המורים".

מוקדם יותר היום קיבלו המורים חיזוק משמעותי בהודעה מטעם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה שמאשרת לאוצר להגיע להסכם. אתמול התקיים דיון של משרד המשפטים עם מנכ"ל משרד האוצר, הממונה על התקציבים, הממונה על השכר, היועץ המשפטי של משרד האוצר, היועץ המשפטי של הממונה על השכר ומנהלת המחלקה למשפט העבודה בפרקליטות המדינה.

בסיכומו של הדיון נקבע כי ניתן לקיים משא ומתן עם הסתדרות המורים לשם הגעה להסכם שכר חדש, בכפוף למגבלות המוכרות החלות בתקופת בחירות. עם זאת, ייתכן ויפה בן דויד לא תנסה לסחוט את הלימון יותר מדי, ותתן לתלמידים לחזור לשארית השנה, ותשמור את נשק השביתה לתחילת שנת הלימודים הבאה, שתהיה באמצעה של מערכת הבחירות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יפה בן דוד...
יעקב | 27-06-2022 1:47
יפה בן דוד לא מעריך אותה לא מייצגת נכון את המורים