השחקנית שרון סטון חושפת שעברה 9 הפלות טבעיות - סרוגים

השחקנית שרון סטון חושפת שעברה 9 הפלות טבעיות

השחקנית שרון סטון חשפה באומץ רב שעברה 9 הפלות: "איבדתי 9 ילדים בהפלות טבעיות. זה לא דבר קטן, פסיכולוגית ורגשית ועדין, גורמים לנו להרגיש שזה משהו שצריך להתמודד איתו לבד ובסתר"

השחקנית שרון סטון חושפת שעברה 9 הפלות טבעיות
  (צילום: שאטרסטוק)

השחקנית האמריקאית המפורסמת, שרון סטון, שיתפה בכך שעברה הפלות טבעיות כתגובה בטוויטר למגזין 'פיפל' ששיתף כתבה שנעשתה עם פטה מורגאטרויד בו היא סיפרה על ההפלה שעברה ועל התחושות הקשות שליוו אותה.

סטון כתבה: "לנו, כנשים אין פורום לדון בעומק האובדן הזה. איבדתי 9 ילדים בהפלות טבעיות. זה לא דבר קטן, פסיכולוגית ורגשית ועדין, גורמים לנו להרגיש שזה משהו שצריך להתמודד איתו לבד ובסתר. עם איזשהי תחושת כישלון. זאת במקום לקבל את החמלה והאמפטיה שאנחנו זקוקות להם".

"הבריאות והרווחה הנשית שהושארו לטיפול האידיאולוגיה הגברית הפכו הפכו לרשלנים במקרה הטוב, מלאים בבורות ודכאניים בצורה אלימה".

סטון נמנית עם מגוון נשים אמיצות שחושפות את הנושא ובכך מעלות את המודעות. כזכור, לא ממזמן בריטני ספירס חשפה שעברה הפלה. גם הזמרת הבריטית ג'סי ג'יי שיתפה שעברה הפלה.

כזכור, גם בישראל נשים רבות חשפו כי עברו הפלה. ביניהן הרקדנית אנה ארונוב והזמרת אניה בוקשטיין.

כזכור, בימים אלה אמריקה גועשת בעקבות הפסיקה של בית המשפט העליון ביום שישי, שביטלה את ההגנה הפדרלית על הזכות להפלה.

הפסיקה "רו נגד ווייד" שניתנה ב-1973, שקבעה שחוקת ארה"ב מותירה בידי הנשים במדינה את הזכות להחליט אם לעבור הפלה במדינה. כתוצאה, הסמכות להחליט על זכויות הפלות עוברות כעת לראשי 50 המדינות – דבר שצפוי להוביל להטלת איסור גורף על הפלות במדינות השמרניות.

פסק הדין "רו נגד ווייד" של בית המשפט העליון קבע תקדים לפיו הפלה היא זכות פדרלית, ובעצם כפתה על כלל מדינות ארה"ב לאפשר הפלות. הוא נחשב כאחד מפסקי הדין המפורסמים בתולדות ארה"ב, ומאז הוא הפך למוקד למחלוקת פוליטית, משפטית ומוסרית עמוקה. במשך עשרות שנים מתנגדי ההפלות ניסו להביא לביטול הפסיקה – דבר שהתאפשר כעת בזכות המינוי של שלושה שופטים שמרנים על ידי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
באנגלית יש הבדל
הרב פיינשמעקער | 26-06-2022 14:45
באנגלית יש הבדל בין MISSCARRIAGE ו ABORTION בשפה העברית אין.