אחרי 4 עונות: סקוטי וילבקין שוחרר ממכבי ת"א - סרוגים

אחרי 4 עונות: סקוטי וילבקין שוחרר ממכבי ת"א

אחרי 4 שנים בצהוב, מכבי תל אביב נפרדת מסקוטי ווילבקין, שקלע 1,801 נקודות ביורוליג ונכנס למקום ה-7 בטבלת הקלעים בכל הזמנים, 3 נקודות מתחת לאנתוני פארקר. זכה עם מכבי ב-3 אליפויות וגביע המדינה

author-image
אחרי 4 עונות: סקוטי וילבקין שוחרר ממכבי ת"א
  (צילום: פלאש90)

הסקורר המוביל של מכבי תל אביב בארבע השנים האחרונות סקוטי וילבקין שוחרר היום רשמית מהמועדון.

וליבקין זכה במכבי תל אביב בשלוש אליפויות, גביע המדינה ושני גביעי ווינר. הוא הוביל את הקבוצה בנקודות ביורוליג, וקלע 1,801 נקודות בסך הכל, מה שממצב אותו במקום השביעי בטבלת כל הזמנים של מכבי תל אביב. לו היה נשאר לעוד משחק אחד היה עוקף את אנתוני פארקר (שלוש אליפויות יורוליג), ובעונה נוספת היה מתברג במקום השלישי אחרי מיקי ברקוביץ ודורון ג'מצ'י, כשהוא עוקף את קווין מגי.

עוד באותו נושא

בפעם ה-54 וה-3 ברצף: מכבי תל אביב אלופת ישראל

בהודעת הפרישה שלו מסר וילבקין: "ארבע השנים האחרונות היו פרק זמן שאני תמיד אזכור ואעריך. אני מבקש להודות למכבי ולהנהלה על ההזדמנות ועל כך שדאגו לכל פרט בתקופת שהותי בישראל. אני מודה על האליפויות בהן זכינו, על החברויות שיצרנו בדרך. ומבקש להודות גם לאוהדים על כל האהבה והתמיכה. אשתי ואני נתגעגע לישראל ועל תחושת הבית שקיבלנו כאן. יאללה מכבי."

וילבקין נפרד ממכבי

וילבקין הצליח להצעיד את מכבי לראשונה לפלייאוף היורוליג (גם בגלל הדחת הקבוצות הרוסיות), אך הפסיד את האליפות בהדחה בחצי הגמר מול בני הרצליה. גם את גביע המדינה פספסה מכבי השנה.

במכבי בונים סגל שחקנים חדש לקראת העונה הבאה, ולמרות היעליות של ווילבקין, שחררו אותו כדי להיפטר מהעלות הגבוהה יחסית של החוזה שלו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הוא גוי ...
למי אכפת | 26-06-2022 11:02
הוא גוי