בימים ראשון ושני הקרובים יתקיימו הדיונים על פיזור הכנסת: ביום ראשון בוועדת החוקה וביום שני בוועדת הכנסת. מי שכניראה יפספס את הדיונים הוא יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, שנדבק היום (שישי) בקורונה.
עוד באותו נושא
ביקורת חריפה נגד קריב: "פרפורי גסיסה נואשים"בנצי רובין

כאמור, יו"ר ועדת החוקה, ח"כ גלעד קריב (העבודה), החליט לכנס כבר ביום ראשון בבוקר את הוועדה על מנת להעלות מטעם הוועדה גם הצעת חוק פיזור הכנסת ולאשר אותה, כך שאם אורבך יימנע מקידום החוקים שאושרו בקריאה הטרומית ביום רביעי, הקואליציה תוכל להביא להצבעה ביום שני את החוק של קריב.
ח"כ יריב לוין הגיב אמש על ההודעה: "צפון קוריאה – הגרסה הישראלית. רק בדיקטטורות יוצאים לבחירות, ורגע לפני כן מסלקים את יו"ר האופוזיציה".
תגובות
שיהיו בריאים, גם ביבי