חדשות

בנט: "אין לי טענות לאיש; אני מתכוון לחזור"

מספר ימים אחרי שהודיע על פירוק הממשלה, ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט אומר כי אינו מפנה אצבע מאשימה לעבר איש. וגם: האם הוא מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים?

בנט: "אין לי טענות לאיש; אני מתכוון לחזור"
צילום: (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, מסכם את הקדנציה הקצרה ביותר של ראש ממשלה בישראל, ואומר כי אינו מאשים איש בכך שהיא התפרקה אחרי זמן קצר.

"אין לי טענות לאיש, לא לעידית, ולא לניר", אמר בנט ליוסי ורטר ב'הארץ'. "האחריות שלי, הכישלון שלי. כשנכנסתי לתפקיד, צללתי עמוק לעבודה: איראן שהוזנחה, עזה, קורונה. אותם שכחתי. הם לא הכינו עצמם לממשלה מהסוג הזה".

נתניהו בחירות 2022

על עתידו הפוליטי אמר בנט: "אני מתכוון לנסות לחזור, אני חושב שהייתי ראש ממשלה טוב. יצחק רבין בקדנציה הראשונה היה ראש ממשלה כושל בגלל התנהלות פוליטית לקויה. גם בנימין נתניהו ב–96'. כשהם חזרו, הם הפיקו לקחים".

אחרי שהודיע מוקדם יותר השבוע על פיזור הכנסת, ראש הממשלה נפתלי בנט שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים. בשבוע הבא בנט יפנה את לשכת ראש הממשלה ליאיר לפיד, אחרי שנה בלבד בתפקיד.

חדשות סרוגים

על פי הדיווח באתר 'הארץ', מקורבים לבנט אמרו כי הוא שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים: "כרגע מתכוון לרוץ לבד ולא לחבור לאיש – אשקול את צעדיי בימים הקרובים", אמר.

גם הפרשן הפוליטי עמית סגל דיווח כי בנט שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים, ויודיע על כוונתו בימים הקרובים. באתר 'וואלה' דווח שאם אכן בנט יפרוש, מי שיעמוד בראשות המפלגה יהיה סגן השר מתן כהנא.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

117
79
בנט הנוכל לך!!!!!!!!
24.06.22

בנט הנוכל עוף לנו מהעיניים. מספיק נזק גרמת!!! בנט הנוכל עוף לנו מהעיניים. מספיק נזק גרמת!!!

1
אלי
24.06.22

הוא עדיין על כדורי הזיה אני סולח לו על הראיון הזה. הוא עדיין מכונס בתוך העולם הדמיוני שהוא פיתח לעצמו. אם עוד שנה נשמע אותו מודה על טעויותיו אז נשקול אם לתת בו אימון מחדש.

2
בנט שר''י
24.06.22

חתיכת צואה מסריחה בנט!!! ''ההוא גברא דהוי אכיל צואתה דחזירייא, והוי פומיה באיש כל שעתא. ושמיה חוכיה באישא. וריש בריוני הוי'' בטח היה כמו בנט שר''י

3
ארתור
24.06.22

לנוכלים אין טענות! אוי איזה גדלות נפש! לנוכלים אף פעם אין שום ''טענות''. מה רע לבנטים? שדרגו את הווילה על חשבון אוצר המדינה. רק למצביע ימינה המרומים יש שק מלא טענות, שגזלתם את קולם והעברתם את קולם ליאיר לפיד ולמנסור עבאס...

4
מיקי
24.06.22

בנט משתמש וזורק... הקרבן האחרון של בנט - איילת שקד. היא שהייתה איתו בכל מעשי הנוכלות, מתפלאת? ככה זה. קודם מרמים את הבוחרים התמימים ואח''כ מרמים גם את ה''חברים'' שלהם...

5
CAO VPRUPW
24.06.22

למה לא מאשפזים את בנט פרופ' יגאל שיין. טוען שהוא סובל ממחלת רדיפה הנקראת - SPOOND

78
בנט יא תותח
24.06.22

בנט התותח בשנה אחת הבאת השגים מדהימים בכל התחומים: מהפכה בבטחון - ללא רקטות ללא שריפות ללא ממון מזומן של טרור עזה. מהפכה במלחמה באיראן - המלחמה עברה לתוך איראן. מהפכה בקורונה - נצחון ללא סגרים. מהפכה ביחסי החוץ הטובים עם אירופה ארהב טורקיה והשכנות. מהפכה בגישה - עבודה עבור התיבור במקום לעבוד על הציבור עבור טובתך וטובת משפחתך. אפילו בטלת את המטוס שביבי רכש במיליארד עם המיטה הזוגית לרעייתו.

1
בנט משועמם.
24.06.22

בנט משועמם. התחיל לכתוב טוקבקים על עצמו!!!!!! בנט משועמם. התחיל לכתוב טוקבקים על עצמו!!!!!!

2
לביביסט הבכיין
24.06.22

מה עם תגובה ענינית

77
ראש ממשלת התנועה האס
24.06.22

רבין ונתניהו לא רימו את בוחריהם בנט מחייה הסוגייה הפלשתנאית