ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, מסכם את הקדנציה הקצרה ביותר של ראש ממשלה בישראל, ואומר כי אינו מאשים איש בכך שהיא התפרקה אחרי זמן קצר.

"אין לי טענות לאיש, לא לעידית, ולא לניר", אמר בנט ליוסי ורטר ב'הארץ'. "האחריות שלי, הכישלון שלי. כשנכנסתי לתפקיד, צללתי עמוק לעבודה: איראן שהוזנחה, עזה, קורונה. אותם שכחתי. הם לא הכינו עצמם לממשלה מהסוג הזה".
על עתידו הפוליטי אמר בנט: "אני מתכוון לנסות לחזור, אני חושב שהייתי ראש ממשלה טוב. יצחק רבין בקדנציה הראשונה היה ראש ממשלה כושל בגלל התנהלות פוליטית לקויה. גם בנימין נתניהו ב–96'. כשהם חזרו, הם הפיקו לקחים".
אחרי שהודיע מוקדם יותר השבוע על פיזור הכנסת, ראש הממשלה נפתלי בנט שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים. בשבוע הבא בנט יפנה את לשכת ראש הממשלה ליאיר לפיד, אחרי שנה בלבד בתפקיד.

על פי הדיווח באתר 'הארץ', מקורבים לבנט אמרו כי הוא שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים: "כרגע מתכוון לרוץ לבד ולא לחבור לאיש – אשקול את צעדיי בימים הקרובים", אמר.
גם הפרשן הפוליטי עמית סגל דיווח כי בנט שוקל פרישה מהחיים הפוליטיים, ויודיע על כוונתו בימים הקרובים. באתר 'וואלה' דווח שאם אכן בנט יפרוש, מי שיעמוד בראשות המפלגה יהיה סגן השר מתן כהנא.





תגובות
בנט הנוכל עוף לנו מהעיניים. מספיק נזק גרמת!!! בנט הנוכל עוף לנו מהעיניים. מספיק נזק גרמת!!!
הוא עדיין על כדורי הזיה אני סולח לו על הראיון הזה. הוא עדיין מכונס בתוך העולם הדמיוני שהוא פיתח לעצמו. אם עוד שנה נשמע אותו מודה על טעויותיו אז נשקול אם לתת בו אימון מחדש.
חתיכת צואה מסריחה בנט!!! ''ההוא גברא דהוי אכיל צואתה דחזירייא, והוי פומיה באיש כל שעתא. ושמיה חוכיה באישא. וריש בריוני הוי'' בטח היה כמו בנט שר''י
לנוכלים אין טענות! אוי איזה גדלות נפש! לנוכלים אף פעם אין שום ''טענות''. מה רע לבנטים? שדרגו את הווילה על חשבון אוצר המדינה. רק למצביע ימינה המרומים יש שק מלא טענות, שגזלתם את קולם והעברתם את קולם ליאיר לפיד ולמנסור עבאס...
בנט משתמש וזורק... הקרבן האחרון של בנט - איילת שקד. היא שהייתה איתו בכל מעשי הנוכלות, מתפלאת? ככה זה. קודם מרמים את הבוחרים התמימים ואח''כ מרמים גם את ה''חברים'' שלהם...
למה לא מאשפזים את בנט פרופ' יגאל שיין. טוען שהוא סובל ממחלת רדיפה הנקראת - SPOOND
בנט התותח בשנה אחת הבאת השגים מדהימים בכל התחומים: מהפכה בבטחון - ללא רקטות ללא שריפות ללא ממון מזומן של טרור עזה. מהפכה במלחמה באיראן - המלחמה עברה לתוך איראן. מהפכה בקורונה - נצחון ללא סגרים. מהפכה ביחסי החוץ הטובים עם אירופה ארהב טורקיה והשכנות. מהפכה בגישה - עבודה עבור התיבור במקום לעבוד על הציבור עבור טובתך וטובת משפחתך. אפילו בטלת את המטוס שביבי רכש במיליארד עם המיטה הזוגית לרעייתו.
בנט משועמם. התחיל לכתוב טוקבקים על עצמו!!!!!! בנט משועמם. התחיל לכתוב טוקבקים על עצמו!!!!!!
מה עם תגובה ענינית
רבין ונתניהו לא רימו את בוחריהם בנט מחייה הסוגייה הפלשתנאית