חבר הכנסת ממרצ מוסי רז התייחס הבוקר (שלישי) בראיון לרדיו דרום על פירוק הממשלה וההליכה לבחירות, והצביע על האחראים.
על פרישתה מהקואליציה של ג'ידא רינאוי זועבי , אמר: "זועבי לא איימה על הממשלה בשום שלב. וודאי לא ביצעה".

שאלה: "אין לה (לזועבי) חלק במהלך הזה של הפלת הממשלה וההליכה לבחירות?".
מקלב: לא פוסלים ישיבה תחת גנץ כראש ממשלה
ח"כ רז: "אני לא יכול להגיד שאפס, אבל מאוד מאוד קרוב לאפס. מי שפירק את הממשלה זה ימינה. זה שלושה ח"כים מימינה. זו גם הסיבה שלפיד יהיה ראש ממשלת המעבר. ברור שהאגף הימני בממשלה הוא זה שהפיל אותה. איך אני אגיד את זה במילה עדינה… בקצת חזירות", טוען רז. לדבריו, זו "הממשלה שהייתה הכי ימנית בתולדות ישראל".
שאלה: "חזירות מצד מי?".
ח"כ רז: "אני מדבר על השלושה שהחליטו להפיל את הממשלה – שיקלי, סילמן ואורבך".
תגובות
אתה יכול לחזור ליד האב הביולוגי שלך מיזדיין, סאדם הוא הביולוגי שעשה מיזדיין מכוער,ומוסלמי זבל כמוך,