ירושלים: ילד נשכח ברכב למשך דקות ארוכות - סרוגים

ירושלים: ילד נשכח ברכב למשך דקות ארוכות

ילד נשכח ברכב למשך דקות ארוכות בקרית היובל בירושלים. מתנדב ידידים שהוזעק למקום גילה כי שוטרים שברו את החלון וחילצו את הפעוט. הוא הגיש לו עזרה ראשונה בסיומה פונה לבית החולים. מצבו טוב

ירושלים: ילד נשכח ברכב למשך דקות ארוכות
  ניידת טיפול נמרץ, ארכיון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הפעם המקרה הזה הסתיים בשלום. ילד נשכח ברכב למשך דקות ארוכות בקרית היובל בירושלים. מתנדב ידידים שהוזעק למקום גילה כי החלון כבר נשבר, והגיש עזרה ראשונה לפעוט.

עוד באותו נושא

בעיצומו של גל החום: פעוט נשכח ברכב בגבעת שמואל


10

היום (שני) בשעה 12:53 התקבלה שיחה במוקד ידידים אודות ילד שנשכח ברכב ברחוב בוליביה בירושלים. אריאל שפירו, מתנדב הסניף ומתנדב בנוסף כחובש רפואת חירום, נענה לקריאה במהירות והגיע תוך שתי דקות למקום. יחד עם השוטרים במקום, חילץ אריאל את הפעוט והגיש לו טיפול מציל חיים, עד להגעת האמבולנס שפינה לבית החולים. מצבו של הפעוט טוב.

עוד באותו נושא

ילד כבן 4 נמשה מהמים בבריכה; מצבו בינוני

אריאל שפירו (ידידים)

אריאל מספר: "קיבלתי את הקריאה ומיד מיהרתי לכתובת. כשהגעתי, ראיתי שוטרים שהגיעו ושברו כבר את חלון הרכב, השוטרים עדכנו אותי שהילד נשכח ברכב ונראה כי זקוק לסיוע רפואי. במקום להוציא ערכת פתיחה לרכב, שלפתי את תיק העזרה ראשונה וטיפלתי בילד שהיה נראה מיובש. כוחות נוספים לרפואת חירום שהגיעו למקום, פינו את הילד לחדר המיון להמשך טיפול. זה פשוט נס שהגעתי בזמן. לא רוצה לחשוב מה היה קורה מאוחר מידי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו