עושה היסטוריה: נועה קירל הכריזה על הופעה בפארק הירקון - סרוגים

עושה היסטוריה: נועה קירל הכריזה על הופעה בפארק הירקון

נועה קירל מכריזה על הופעה בפארק הירקון ובכך עושה היסטוריה כזמרת הישראלית הראשונה שתופיע שם | קירל: "זו נועה חדשה שעומדת להיוולד. אני מחכה לצאת החוצה ולהתפוצץ"

author-image
עושה היסטוריה: נועה קירל הכריזה על הופעה בפארק הירקון
  (צילום: פלאש 90)

הזמרת נועה קירל הכריזה היום (שני) על הופעה בפארק הירקון שצפויה להתקיים ב24.8. מנהלי ההופעה מעריכים כי יגיעו לפחות 30 אלף אנשים להופעה.

קירל ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים כאשר היא שוהה בארצות הברית לצורך קידום הקריירה הבינלאומית שלה. אבל קירל, כמו קירל לא נחה וממשיכה לתחזק את הקריירה שלה בארץ גם לאחר שהוחתמה בחברת התקליטים הגדולה ביותר באמריקה – אטלנטיק רקורדס. קירל למעשה עושה היסטוריה ותהיה הזמרת הישראלית הראשונה שתופיע בפארק הירקון.

נועה קירל אמרה במסיבת העיתונאים: "אחרי כל השנים שאני נמצאת בתעשייה. זה הרגע שאני מוכנה ב100 ומרגישה מוכנה. גם בתור אישה, זה סוג של היסטוריה. הפרויקט הזה מרגש אותי, יש לי אנרגיה מטורפת ואדרנלין".

עוד היא הוסיפה: "זו נועה חדשה שעומדת להיוולד. אני מחכה לצאת החוצה ולהתפוצץ".

מכירת הכרטיסים תתחיל ביום רביעי הקרוב. אם תרצו להגיע למופע, אלו המחירים: 189 ש"ח לדשא, 399 שח לגולדן רינג ו699 ש"ח לפלטיניום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
גם בחינם לא...
יוגי | 21-06-2022 11:06
גם בחינם לא היתי מגיע
2
איפה הציבור שלנו...
ליאורה | 22-06-2022 15:22
איפה הציבור שלנו ולמה לא מנסה להשפיע ולשכנע שידיר רדליו מהופעה לא צנועה ושירת נשים ושירי עגבים? נבחרי הציבור שלנו צריכים לפנות וחשוב מאוד בדיוק לפני הבחירות לשנות את הצביון מהשפעה חילונית ליהודית יותר
3
אכן תוכן ראוי לאתר דתי!
בושה אתם | 23-06-2022 3:56
.