כאן 11 השיקה את העונה החדשה של "מנאייכ" - סרוגים

כאן 11 השיקה את העונה החדשה של "מנאייכ"

כאן 11 השיקה את העונה החדשה של דרמת המתח המשטרתית "מנאייכ" | אל ההשקה הגיעו כוכבי הסדרה: שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי, דורון בן דוד, היוצר רועי עידן ועוד

author-image
כאן 11 השיקה את העונה החדשה של "מנאייכ"
  (צילום: אור גפן)

אמש (ראשון) נערכה בקולנוע לב דיזנגוף סנטר בתל אביב, הפרמיירה לעונה החדשה של "מנאייכ", דרמת המתח המשטרתית המצליחה של כאן 11, זוכת פרסי האקדמיה.

באירוע השתתפו: שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי, דורון בן דוד, נטלי עטיה, עומר ברנע, בן יוסיפוביץ, ניל משען, מיכאל להב, שרי שמחוב, נלי מירה רובין, חיים זנאתי, מוטי בן ישי, מיכה סלקטר, עומר פרלמן ורבים נוספים.

בא לכבד בנוכחותו חברו הטוב של עמוס תמם, שלום מיכלשווילי, וגם דניאל אסייג, ניקי גולדשטיין ובן זוגו, קובי אוז, דני איי ועוד.

יחד עם יוצר הסדרה רועי עידן, חברת ההפקה ושותפים של הסדרה, הצטרפו וצפו בפרקים הראשונים מתוך הסדרה.

תקציר העונה: בעונה השנייה חוזרת הסדרה אל מסדרונות מח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים), שאמורה להגן על הציבור מפני אנשי חוק סוררים, אלא שעד מהרה מתברר שלסוררים הללו- אין מאלפים. השחיתות המשטרתית פושה בכל הדרגים ונקמות אישיות הופכות לאלימות לגיטימית בתוך מערכת פוליטית סבוכה, המתקיימת באזור הדמדומים שבין המשטרה לפרקליטות.

הסדרה תשודר החל מה-23 ביוני ב- כאן 11 ובדיגיטל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
how i got my love back home
selma lucas | 27-06-2022 18:27
החיים שלי חזרו!!! אחרי 14 שנים של נישואים שבורים, בעלי עזב אותי ואת שני התאומים שלנו. הרגשתי שהחיים שלי מגיעים לקיצו, כמעט התאבדתי, הייתי בדעיכה רגשית הרבה מאוד זמן. אבל בזכות זורק כישוף בשם דר אלאבה שפגשתי יום נאמן אחד באינטרנט בזמן שיטוט באינטרנט בחיפוש אחר זורק כישוף טוב שיוכל לפתור את הבעיות שלי, נתקלתי בהרבה עדות על זורק הכישוף הזה. חלק העידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, חלק העידו שהוא שיקם את הרחם, ריפא הרפס ומחלות אחרות, חלק העידו שהוא יכול להפסיק בקסם את הגירושים וכו'. גם אני נתקלתי בעדות אחת מיוחדת, היא הייתה על אישה בשם סוניה, היא העידה על האופן שבו דר אלאבה החזיר את אהובה לשעבר תוך פחות מ-7 ימים והפך את השפעת הסרטן של בניהם הקטנים, ובסוף העדות נפלה כתובת הדואל של דר ALABA. לאחר שקראתי את כל זה, החלטתי לנסות לדר אלאבה. פניתי אליו במייל והסברתי לו את הבעיה שלי. ותוך 3 ימים בלבד בעלי חזר אלי ופתרנו את הבעיות ואנחנו אפילו יותר מאושרים מבעבר. דר אלאבה הוא איש ממש מוכשר ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא איש נפלא... אם יש לך בעיה ואתה מחפש זורק כישוף אמיתי ואמיתי שיפתור לך את כל הבעיות. נסה עם דר אלאבה בכל עת, הוא יכול להיות התשובה לבעיות שלך. הנה איש הקשר שלו {dralaba3000@gmail.com} או וואטסאפ / ויבר אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך דר ALABA.