ברוך רופא חולים: הרב ליכטנשטיין שוחרר מבית החולים - סרוגים

ברוך רופא חולים: הרב ליכטנשטיין שוחרר מבית החולים

אחרי כחודשיים של שיקום בבית החולים שוחרר נשיא ישיבת הר עציון הרב אהרון ליכטנשטיין לביתו והתקבל בבית המדרש בשירה וריקודים. הרב אושפז בעקבות ניתוח מורכב בעמוד השדרה שהסתבך

ברוך רופא חולים: הרב ליכטנשטיין שוחרר מבית החולים
  השתחרר מבית החולים. הרב ליכטנשטיין (פלאש90)

אחרי כחודשיים בבית החולים נשיא ישיבת 'הר עציון' הרב אהרון ליכטנשטיין שוחרר לביתו.

הרב בן ה-80, נפל לפני כשמונה שבועות בבית הכנסת באלון שבות. לאחר שהוא התקשה בהליכה ועמידה, הוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם ואובחן שבר באחת מחוליות עמוד השדרה. השבר יצר לחץ על חוט השדרה והיה הכרח לנתח אותו על מנת לתקן את השבר ולשחרר את הלחץ מחוט השדרה.

בעקבות הניתוח המסובך שדרש הרדמה, וכתוצאה מהתרופות השונות אותן קיבל הרב, חלו סיבוכים בבריאותו של הרב שאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם, שם הצליחו הרופאים לייצב את מצבו, אך הוא עדיין מאושפז במחלקה הפנימית בבית החולים להתאוששות.

לפני כחודש פרסנו ב'סרוגים' כי רעייתו טובה סיפרה על הטבה מצבו הבריאותי ובהודעה שמסרה לתלמידי ובוגרי ישיבת הר עציון נכתב: "אני כותבת אליכם בשמי ובשם בעלי; ברצוננו להודות לכולם על התפילות, על הדאגה ועל האהבה העוטפות אותנו בשבועות האחרונים."

"כרגע הוא נמצא במחלקה פנימית ג' בבית החולים הדסה עין כרם. הטיפול המוענק לו מעולה, הרופאים מצוינים ומצבו הולך ומשתפר. כרגע אין הוא יכול לקבל ביקורים ואין אני יכולה לענות לכל הטלפונים וההודעות שאני מקבלת. אני מודה לכם על הדאגה ועל התפילות, ומתפללת לריבון כל שכל תפילותינו תתקבלנה לרצון לפניו, ושמצב בעלי ימשיך להשתפר בעזרת השם ושליחיו הנאמנים, צוות פנימית ג'."

"השלב הבא הוא השיקום והוא אמור להתחיל בו בימים אלו. לא ניתן עדיין לאמוד במדויק את היקף הנזק וסיכויי השיקום. יש להניח שמדובר בתהליך ארוך וממושך אך מעבר לכך לא ידוע כרגע. אנו מתפללים לרופא חולים ונושאים עינינו למרומים שאבא יחזור לאיתנו באופן מלא. עם זאת, אנו בהחלט מודעים שייתכן וההחלמה תהיה חלקית, ואזי נשמח בחלקנו ונתמקד בעשייה ובטוב הקיים."

אחרי חודש בשיקום בבית החולים, שוחרר הרב לביתו ונכנס כשהוא נשען על הליכון לבית המדרש באלון שבות, כשתלמידיו מקיפים אותו בשירה וריקודים.

בקיץ שעבר חגגו בישיבת הר עציון לרב ליכטנשטיין את הגעתו לגבורות בכנס בו לקחו חלק מאות מתלמידיו

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו