הוארך מעצר החשודים בדריסת השוטר בראשל"צ - סרוגים

הוארך מעצר החשודים בדריסת השוטר בראשל"צ

בית המשפט האריך את מעצרם של 5 החשודים בדריסתו למוות של מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי בסוף השבוע, ביניהם נהג הרכב הפוגע החשוד ברצח ועבירות נוספות. בדיון עלה כי החשודים בילו במועדון ושתו אלכוהול לפני האירוע

הוארך מעצר החשודים בדריסת השוטר בראשל"צ
  עמיחי כרמלי, השוטר שנדרס למוות (צילום: דוברות המשטרה)

החקירה נמשכת: בית משפט השלום בראשון לציון האריך הלילה (ראשון) את מעצרם של 5 החשודים בדריסתו למוות של מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי. מעצרו של הנהג הדורס, החשוד ברצח של כרמלי ובעבירות נוספות, הוארך עד יום חמישי, בעוד שמעצרם של ארבעת יושבי הרכב הנוספים הוארך עד יום שלישי.

במשטרה מייחסים לנהג הרכב עבירת רצח ועוד שורה של חשדות כמו סיכון אדם בנתיב תחבורה, קשירת קשר לביצוע פשע, נהיגה תחת השפעת אלכוהול ועוד. גורם במשטרה המעורב בחקירה אמר כי "יש בידינו ממצאים שעלו מהחקירה לבסס את העלאת החשד מהמתה בקלות דעת לחשד לרצח". הרכב הפוגע נלקח על ידי המשטרה, וחוקרי המעבדה לזיהוי פלילי יבדקו אותו וידגמו טביעות אצבע ו-DNA כדי למצוא ראיות שיוכיחו כי החשוד אכן היה זה שנהג ברכב.

מדיון הארכת המעצר עלה כי לפני האירוע החשודים בילו במועדון בראשון לציון ושתו אלכוהול – כולל נהג הרכב. "מדובר באירוע שהתחיל ב-4 לפנות בוקר, כשהשוטרים זיהו כמה מעורבים מחוץ לרכבים שלהם שרוקדים בכביש ומסכנים את משתמשי הדרך בעקבות כך ששמו לב לניידת משטרה שפנסיה מהבהבים" אמר נציג המשטרה בדיון "לאחד הרכבים נכנסו כמה מעורבים והחלו להימלט מהניידת, שהתחילה לנסוע אחריהם".

לדבריו, "במהלך המרדף הועברו דיווחים בקשר כולל ליחידות אחרות בסביבה, כולל המחסום של משטרת התנועה. בזמן הדיווחים הגיע הרכב החשוד למחסום, שם היו מספר ניידות ותאורה. הרכב לא ציית וביצע עקיפה מצד שמאל של משתמשי הכביש, הסתחרר ופגע בשוטרי המחסום. כתוצאה הוא גרם למותו של מתנדב המשטרה שהיה במקום ולפציעה של שניים נוספים בדרגות שונות".

עוד באותו נושא

שוטר נדרס למוות בראשון לציון, 5 חשודים נעצרו

מנגד עו"ד אלי לוי, המייצג את החשוד בדריסה, אמר בבית המשפט כי "הלקוח שלי לא קשור לאירוע. הוא אמר בחקירתו חזור ואמור 'אני לא נסעתי ולא הייתי בתוך הרכב שאחריו היה המרדף, והוא זה שעשה את התאונה. לא נסעתי ברכב הזה ולא הייתה לי שליטה עליו ולא היה לי קשר איתו'".

עוד טען כי "כשארע האירוע והייתה תאונה, הוא ירד מהרכב שבו נסע כי רצה לראות מה קורה עם החברים בתאונה וניגש לבדוק. ראו אותו וישר תפסו אותו ועצרו אותו. גם אם הלקוח שלי רקד על הכביש לפני כן, זה לא אומר שהוא ביצע זאת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו