בנט מברך: "חושפת את פרצופה האמיתי של איראן" - סרוגים

בנט מברך: "חושפת את פרצופה האמיתי של איראן"

מועצת הנגידים של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית אישרה החלטה המחייבת את איראן לשתף פעולה עם פקחי האו"ם. בנט: "אם איראן תמשיך, צריך להביא את הסוגיה למועצת הביטחון"

author-image
בנט מברך: "חושפת את פרצופה האמיתי של איראן"
  נפתלי בנט (צילום: אולביה פיסטוסי/ פלאש 90)

איראן מחוייבת לשתף פעולה עם מפקחי האו"ם בנוגע לפעילות גרעינית חשודה בשלושה אתרים באיראן, כך החליטה הערב (רביעי), מועצת הנגידים של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א).

בעד ההחלטה הצביעו 30 מדינות, כשרוסיה וסין התנגדו להחלטה. הודו, פקיסטן ולוב נמנעו בהצבעה. ראש הממשלה נפתלי בנט ברך על ההחלטה ואמר: "ישראל מברכת את החלטת מועצת הנגידים של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) שהתקבלה הערב".

עוד באותו נושא

ארגון הבריאות: 'עליית הקורונה – רק במזרח התיכון'


3

לדבריו, "זוהי החלטה משמעותית אשר חושפת את פרצופה האמיתי של איראן".

"המדינות הרבות שהצביעו בעד ההחלטה שיתפו פעולה יחד במטרה לבלום ולמנוע את הגעתה של איראן לנשק גרעיני. ההצבעה היום בסבא"א מהווה תמרור אזהרה ברור לאיראן: אם איראן תמשיך בפעולותיה, על המדינות המובילות להביא את הסוגיה האיראנית בחזרה למועצת הביטחון".

במשרד החוץ הוסיפו: "החלטת המועצה היא צעד ראשון והכרחי במטרה להחזיר את איראן לציות מלא של מחויביותיה".

"ההחלטה היום היא הבעת תמיכה של הקהילה הבינלאומית ביושרה ובמקצועיות של הסוכנות הבינ״ל לאנרגיה אטומית והעומד בראשה, ועל הקהילה הבינל לפעול נגד איראן בכל האמצעים העומדים לרשותה", נאמר בהודעת המשרד.

שם הוסיפו: "החתירה של איראן ליכולות גרעיניות צבאיות מעולם לא פסקה. איראן ממשיכה להפר באופן שיטתי את כל ההתחייבויות הבינלאומיות, ופועלת ללא לאות להסתיר ראיות ולשבש חקירות במטרה להונות את הקהילה הבינלאומית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
בנט, בוגד ונוכל רקוב-"אזהרה" לאיראן???
א | 08-06-2022 22:30
בנט, הבוגד הרקוב שהפקיר לחלוטין את קיומה של ישראל בהסכם הגרעין ההרסני של ממשל ביידן!! הבוגד הרקוב סייע לממשל ביידן לסגור את הסכם הגרעין ההרסני ביותר לישראל, כשהבוגד יודע שההסכם מאפשר לאיראן לייצר נשק גרעיני בקרוב מאוד ולקבל מאות מיליארדים לטרור כאן אצלנו!! הרקוב שכדי לרצות את ממשל ביידן, התחייב בפניו לקבל את הסכם הגרעין הההרסני לישראל, התחייב לא להתנגד להסכם ולא לעשות דבר נגד מתקני הגרעין!! לעומת אין סוף החיסולים שנתניהו יזם של מדעני הגרעין האיראניים עצמם!! אין סוף התקיפות השבועיות שנתניהו יזם על מתקני הגרעין באיראן! החדירה לארכיון הגרעין בתוך איראן שנתניהו יזם, ובעקבותיו טראמפ נטש את הסכם הגרעין!! ההתרעות יומם ולילה של נתניהו במשך שנים נגד הגרעין האיראני בפני העולם עד נאומו בקונגרס עצמו - מול אובמה עצמו והסכם הגרעין ההרסני שלו!
2
וואו איראן מי...
עדו | 08-06-2022 22:34
וואו איראן מי ? בנט לא נמאס לך לעשות ביבי
3
הבעיה זה אתר...
יוסף | 08-06-2022 22:51
הבעיה זה אתר סרוגים... ששמים את זה בכתבה ראשית
4
ארור בנט ...
ארור המן בנט המכוער | 09-06-2022 0:13
ארור בנט
ארור אתה...
צדיק | 09-06-2022 0:51
ארור אתה ומשפחתך דבדלו מעם ישראל שמדבר בנבול פה
5
חחחחחחחחחחח נפתלי כמה...
צביקה | 09-06-2022 1:21
חחחחחחחחחחח נפתלי כמה שאתה מעורר רחמים . ביבי חוזר ובענק ואתה, אתה הולך רחוק מהכנסת כי אפילו שם אתה לא יכול לשבת אחרי הבגידה בבוחריך. סוף מעשה במחשבה תחילה
6
כדאי לו לבקש שיריון אצל טיבי
ירמיהו | 09-06-2022 6:50
בבחירות אין לו סיכוי טיבי כבר הבטיח לו שריון
7
מה. בנט גילה...
אני יהודיה | 09-06-2022 7:33
מה. בנט גילה שאיראן מסוכנת...... ???
8
בנט לא גילתה...
בלה | 09-06-2022 10:15
בנט לא גילתה את אמריקה יודעים כמה איראן מסוכנת לישראל אבל אנחנו גילינו חוסר ניסיון שלך להיות ראש ממשלת ישראל כמה מסוכן למדינה
9
חשפנו? עוד בדיחה...
אזרח יהודי ישיר | 10-06-2022 8:23
חשפנו? עוד בדיחה מבית הליצנות של בנט! אז נומר את האמת! מי שחשף זה נתניהו הרבה לפניך ובגדול יותר כשהוא חשף את ארכיון הגרעין האיראני ונתן אישור להוציא את המבצע הזה! אז ליצן בנט לא חשפת! ולא גילית לנו כלום! לך לישון בביתך המשופץ ששילמתי לך עליו עם עוד כמה אזרחים! אוליי תתעורר מהחלום שאתה חיי בו
10
הפרצוף האמיתי שלך...
אבי | 10-06-2022 23:55
הפרצוף האמיתי שלך התגלה נוכל מסבך אותנו להציל את עורו עלוב