
נעמה לזימי חוק שכר המינימום| צילום: הח"כית פורצת בבכי (מתוך ערוץ כנסת)
ח"כ נעמה לזימי ממפלגת 'העבודה' פרצה בבכי מעל דוכן הכנסת, בעקבות החלטת הקואליציה לא להצביע בעד הצעת חוק שכר המינימום.
עוד באותו נושא
הח"כית מהעבודה במתקפה נגד החוק של ברביבאיאמיר אטינגר, מרים אגדי

"אנחנו נצא מהמליאה היום והחוק הזה יעבור בקריאה טרומית. נצא מהאולם כדי שהחוק יעבור וכדי לשמור על הקואליציה. זה לא חוק שלי זה חוק של העובדים שחיים בעוני. שורף לי בנשמה שאני צריכה לצאת ושאני לא יכולה להצביע בעד".





תגובות
שקרנית בוכה ובורחת זה כמו להרביץ מכות ולהגיד מיסכן כואב לו
נעמה לזימי את בושה בתור חברת כנסת ..היות שאם החוק לא יעבור בגלל שאין לממשלה רוב ואולי הממשלה תיפול ..מה תגידי לאלה ששלחו אותך שאת טיפשה ..
עוד דתלשית דבילית