"משת"פים של שקד": הודעות מופצות נגד רע"מ - סרוגים

"משת"פים של שקד": הודעות מופצות נגד רע"מ

לקראת ההצבעה על הארכת תקנות החירום ביו"ש, אלפי הודעות סמס מאיימות נשלחו לאזרחים ערבים: "אחרי שמכרתם את אל-אקצא, היום אתם מוותרים גם על פלסטין. בבחירות נוותר עליכם, משת"פים של שקד"

"משת"פים של שקד": הודעות מופצות נגד רע"מ
  (צילום מסך)

הלחץ נמשך: הודעות סמס נשלחו הבוקר (שני) לאלפי אזרחים ערבים, עם כיתוב הטוען כי "אחרי שמכרתם את אל-אקצא, היום אתם מוותרים גם על פלסטין. בבחירות נוותר עליכם, משת"פים של שקד״.

ההודעה שנשלחה (צילום מסך)

ברע"מ מאמינים כי הליכוד עומד מאחורי הפצת ההודעות, כחלק מקמפיין הלחץ על חברי הקואליציה הערבים להתנגד להארכת תקנות החירום ביהודה ושומרון – ובכך להביא להפלת הממשלה. נכון לעכשיו, לקואליציה אין את הרוב הדרוש לאישור החוק בקריאה ראשונה, זאת לאחר שארבעת חברי רע"מ וכן ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי (מרצ) טרם הודיעו באופן רשמי שאכן יצביעו בעד החוק.

עוד באותו נושא

לא רע"מ וזועבי: הח"כית שמדאיגה את הקואליציה


22

מוקד הלחץ המרכזי הוא סביב ח"כ מאזן גנאים מרע"מ, שאמר הבוקר בראיון לרדיו מכאן כי "אם הממשלה תיפול, זו תהיה הבעיה של סער ובנט. כולם יראו היום איך אצביע". לדבריו, "כולם ישמעו כאשר יעלו את הנושא להצבעה כולם ישמעו את דעתי. לא יצליחו לגרות אותי, מה שאני מאמין זה מה שאני הולך להצביע".

בתוך כך, במפלגת 'תקווה חדשה' מחריפים את הטון נגדרע"מ ואומרים כי האופן בו יצביעו חברי המפלגה, ישפיע על המשך הרכב הקואליציה. על פי הדיווח בחדשות 12, בכיר בתקווה חדשה התבטא כי "אם החוק לא יעבור – זהו סוף דרכה של רע"ם בקואליציה". חברי מפלגת רע"מ צפויים להיפגש בשעה 14:00 ולקבל החלטה על אופן ההתנהלות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
שקרנית ניכלת
א | 06-06-2022 11:50
שקד מתאים לך להיות עם אנשי רעם
2
תרגום נכון יותר+הוספה.
תרגום נכון יותר. | 06-06-2022 12:38
אחרי שמכרתם את אל-אקצא, היום אתם מוותרים גם על פלסטין. בבחירות נוותר עליכם, סוכנים של שקד״. ומה ששקד אומרת- העסקאות איתך הכי טובות!!!
3
יפה תקווה חדשה...
יגאל גניש | 06-06-2022 12:40
יפה תקווה חדשה מאיימת על מפלגת הטירור רעם לבסוף יצא בום על קולי עם רעמים ותקוות חדשות ויגרום לשינוי האקלים
4
אני מבינה שבניטו...
אורהב | 06-06-2022 14:18
אני מבינה שבניטו מ. הוציא את מכונת הרעל שלו...!!! ואולי הידיעות הללו...באות ממנו.. כדי להחשיד את שנוא נפשו.... הייתכן ???
5
איפה נעלמת לא...
יואל | 06-06-2022 20:24
איפה נעלמת לא שומעים ממך המתחרה של שלגיה
הבטן כואבת,והיא...
רון | 07-06-2022 15:00
הבטן כואבת,והיא עסוקה בלתת אתנן לעבאס,וטהא,וגנאים,וכל הזוהמה של הערבים,
6
עכשיו כל שונאי...
ישראל | 07-06-2022 12:21
עכשיו כל שונאי החינם יתעוררו ויאשימו את ביבי.....תתעוררו....כל התיקים כנגד ביבי מתפרקים....ואז לא יהיה לכם את מי לשנוא....מסכנים....מרחם עליכם...השנאה העיוורת גרמה לעם היהודי רק צרות...לא למדתם לקח מהעבר
7
שקרים כמו שקדיה...
חנניה | 14-06-2022 7:20
שקרים כמו שקדיה רקובה