ד"ר שאדי אסלאן, רופא מתמחה בכירורגיה במרכז הרפואי בני ציון בחיפה, התמוטט הבוקר לאחר שסיים ניתוח. לאחר שהצוות הרפואי ביצע בו פעולות החייאה ממושכות, הוא נאלץ לקבוע את מותו.
הלווייתו של ד"ר אסלאן בן ה-34, שנפטר מדום לב בעבודה בבית החולים, תתקיים הערב (ראשון) בשעה 20:30 בכפר מזרעה.

מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר אוהד הוכמן "זו טרגדיה גדולה מאוד ואנו כואבים ועצובים מאוד ומשתתפים בצערה של המשפחה".
מארגון הרופאות והרופאים המתמחים "מרשם", מסרו: "קיבלנו בזעזוע את ההודעה על מותו של ד"ר שאדי אסלאן, שנפטר היום במהלך תורנות בבית החולים בני ציון בחיפה. אנחנו שולחים תנחומינו למשפחתו ולחבריו ומצפים כי תוקם ועדת בדיקה לחקור את הטרגדיה הקשה הזו".





תגובות
הכל בגלל החרא של הורוביץ שלא מוכן להביא עוד כוח אדם רופאים מארה”ב ששם הם הרופאים הכי טובים בעולם
בגלל הזריקות של פייזר?? לא מה פתאום, זה בגלל משבר האקלים
עוד אחד פחות נחמד
כן ירבו וילכו אחריו כל יום איזה חמישים אני באופן אישי אחלק ממתקים
כמה רוע בעולם הזה חראם
שאתה תלך יעשו חאפלה