הטבח בארה"ב: היורה רצה לרצוח רופא שטיפל בו - סרוגים

הטבח בארה"ב: היורה רצה לרצוח רופא שטיפל בו

מחקירה ראשונית של אירוע הירי שהתרחש אמש בבית החולים באוקלהומה עולה כי היורה עבר ניתוח במקום לפני מספר שבועות - ורצה לנקום ברופא שניתח אותו אחרי שסבל מכאבים עזים

author-image
הטבח בארה"ב: היורה רצה לרצוח רופא שטיפל בו
  בית החולים באוקלהומה בו התרחש אירוע הירי (צילום: שאטרסטוק)

הטבח בארה"ב: במשטרה ממשיכים לחקור את אירוע הירי הקשה שנרשם אמש בבית החולים האורתופדי בעיר טולסה שבאוקלהומה, במסגרתו 4 בני אדם נהרגו ולפחות 10 נוספים נפצעו. הערב (חמישי) מפקד משטרת טולסה ונדל פרנקלין הציג את ממצאי החקירה הראשונית, מהם עולה כי היורה רצה לנקום ברופא שניתח אותו לאחרונה בבית החולים.

לפי הערכות החוקרים, היורה עבר לפני כשבועיים ניתוח בגבו בבית החולים, ולאחר הניתוח סבל מכאבים עזים. מאז הוא התקשר פעמים רבות למנהלי הקליניקה והאשים את הרופא שניתח אותו באחריות לכאבים הללו. ביום שלישי האחרון הוא הגיע לפגישה עם הרופא, ד"ר פרסטון פיליפס בן ה-59, וככל הנראה לא יצא מרוצה מהפגישה – וכתוצאה הוא החליט לנקום בו.

פרנקלין סיפר כי היורה הגיע לבית החולים כשהוא חמוש ברובה ואקדח, אותם קנה 3 שעות לפני כן. כשהוא נכנס לקליניקה הוא פתח באש לעבר הנוכחים במקום, כשהוא רצח ביריות את ד"ר פיליפס וכן את סטפני הוסן, רופאה נוספת שעבדה במקום. בנוסף הוא ירה למוות במזכירת הקליניקה ובאחד המטופלים שנכח במקום, ומיד לאחר מכן הוא התאבד כשירה בעצמו.

עוד באותו נושא

פעם שנייה בתוך כשבוע: טבח נוראי בארה"ב


6

"הרוצח הותר אחריו מכתב שבו הבהיר כי הוא הגיע לשם כדי להרוג את ד"ר פיליפס וכל מי שיעמוד בדרכו" אמר פרנקלין. מנהל בית החולים קליף רוברטסון הוסיף כי "פיליס היה אדם ראוי להערצה, ושלושת עובדי הקליניקה שנרצחו היו אנשי הצוות הטובים ביותר בעולם. לא הגיע להם למות ככה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו