אבי מעוז: "לא נקבל מוסר מהשמאל הצבוע" - סרוגים

אבי מעוז: "לא נקבל מוסר מהשמאל הצבוע"

אחרי הפנייה למשטרה ועיריית פתח תקווה, יו"ר מפלגת נעם אבי מעוז תוקף את מה שהוא מכנה "דיקטטורה מחשבתית" של השמאל. עוד הוא הוסיף: "אמשיך למלא את שליחותי הציבורית"

author-image
אבי מעוז: "לא נקבל מוסר מהשמאל הצבוע"
  צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

אחרי שחברי הכנסת רוזין וכץ דרשו ממשטרת פתח תקווה הסבר מי נתן לח"כ אבי מעוז אישור להקים לשכה מול ביתו של ח"כ אורבך, מעוז תוקף את עצם הפנייה.

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז מסיעת הציונות הדתית, מסר בתגובה: "השמאל הרדיקלי אינו יכול לסבול שגם לאנשי הימין מותר להפגין ולמחות. במתק שפתיים של קידוש חופש הביטוי והמחאה, מנסים לחפות על הדיקטטורה המחשבתית שהם מנסים להשליט במדינת ישראל.

הלשכה של מעוז מול ביתו של אורבך

"על הדרך, גם שכחו את חוק חסינות חברי הכנסת. אני מודיע שאמשיך למלא את שליחותי הציבורית בכל מקום ובמיוחד מול ביתו של ח"כ ניר אורבך. לא נקבל מוסר מהשמאל הרדיקאלי הצבוע, שדאג במשך שנים להפעיל לחץ על היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט, על ידי הפגנות לא חוקיות כדי להפיל את השלטון"

עוד באותו נושא

החוק עבר בשל שת"פ בין אורבך, סמוטריץ' וסטרוק


9

"האם העירייה אישרה את הקמת המאהל של ח"כ מעוז?"

כזכור, חברי הכנסת מיכל רוזין (מרצ) וח״כ רון כץ (יש עתיד) פנו הבוקר במכתב לסנ"צ יניב פינקל מפקד משטרת פתח תקוה, ולעו"ד שרית גרינבאום, יועמ"ש עיריית פתח תקוה, נכתב: "לאחרונה, התיישב ח"כ אבי מעוז במאהל לו הוא קורא "לשכה", בשטח העיר פתח תקווה. אלא שמבדיקה שנערכה, נמצא כי לא מדובר בלשכה רשמית ומוסדרת מטעם הכנסת".

מיכל רוזין (צילום: דוברות הכנסת)

"עם זאת, בדיון שנערך אתמול בוועדת הכנסת, הצהיר ח"כ אבי מעוז כי הוא קיבל אישור מעיריית פתח תקוה להקמת הלשכה. אשר על כן, נבקש לדעת האם העירייה אישרה את הקמת המאהל של ח"כ מעוז לצרכים אלו. כמו כן נבקש לדעת האם מדובר בשטח ציבורי, ומה הכללים של העירייה להקמת לשכות פרלמנטריות בשטח העיר"

יו״ר סיעת מרצ, ח״כ מיכל רוזין: "ביום העצמאות האחרון, המאהל שהקים ח״כ מעוז התעופף ברוח והיווה סכנה לתושבי הרחוב. אני כמובן בעד זכות ההפגנה והמחאה, אבל הקמת לשכה פרלמנטרית דורשת כללים אחרים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
מעוז, מתי מקריבים...
נורי | 02-06-2022 14:11
מעוז, מתי מקריבים קורבנות? סקילה? יש לי שכן מועמד לסקילה. תזדרז פרימיטיב.
הנה נורי הנאצי. לא מזמן, הנאצי הזה התלונן
דורון שטאובר | 02-06-2022 15:32
הנה נורי הנאצי. לא מזמן, הנאצי הזה התלונן על שפה בוטה של יהודים. אם ל0מאלנים יודנרטים לא היו סטנדרטים כפולים, לא היו לכם סטנדרטים בכלל. ולמען הסר ספק, לא אכפת לי מדעתם של היודנרטים, או מדבריהם. מבחינתי כל יודנרט 0מאלני מקומו במריצה למזבלה.
איזה עולם נפלא היה בלי החרד"לים ובלי השמאלנים
חנן | 02-06-2022 14:22
מעין עולם הבא
2
נראה שאבי מעוז...
חחחח | 02-06-2022 14:58
נראה שאבי מעוז מתאווה שבחור חסון יעשה שפטים באחוריו.
3
מעוז השטחי וקיצוני...
חיים | 02-06-2022 23:44
מעוז השטחי וקיצוני לא מבין את ההבדל בין מחאה להקמת מאהל. בין הפגנה מול בית ראש הממשלה להפגנה מול בית פרטי של חכ. או שהוא סופר צבוע או שהוא טיפש מטופש מה שבטוח שהוא בושה לכנסת ישראל
מעוז מפגין...
אלי | 03-06-2022 18:10
מעוז מפגין מול ביתו של חכ, השמאל הפגין מול ביתו של מנדלבליט, פקיד ממשלתי, חמור הרבה יותר
4
מעולם לא הינ...
דתלש | 03-06-2022 1:18
מעולם לא הינ שמאלני גנב. לעומת בעלי הזקנים הצבועים
5
מעוז , אתה...
יורם | 03-06-2022 18:28
מעוז , אתה הדוגמא הבולטת על האשמה להיותינו מחוץ לארץ הזו אלפי שנה .כת פנאטית
6
מעוז הוא אדם...
ארז ויצמן | 03-06-2022 19:39
מעוז הוא אדם מכוער. אף פעם לא אכפת לי אם אנשי ציבור הם יפים או לא. כי מעשיהם ודבריהם הם החשובים. המקרה הזה חריג, כי מדובר ביצור של כולו רשע ושנאה שחלחלה לפניו. כמו יצורי הרשע באגדות.
7
השמאל הוא צאצאים...
מ | 04-06-2022 10:13
השמאל הוא צאצאים כנועים חסרי עמוד שידרה שחושבים שהם עדיין באירופה ולא יודעים איך צריך להתנהג פה לאויבים הכלבים שצריך לגרש מפה