פרטנר מציגה: שירות לקוחות בשפת הסימנים 24/7 - סרוגים

פרטנר מציגה: שירות לקוחות בשפת הסימנים 24/7

קבוצת התקשורת פרטנר תציע שירות ותמיכה ללקוחותיה החירשים וכבדי השמיעה 24 שעות ביממה, ללא תשלום נוסף. פרטנר חברה לסטארט-אפ Sign Now ומציעה מזה מספר חודשים את השירות מספר שעות ביממה

author-image
פרטנר מציגה: שירות לקוחות בשפת הסימנים 24/7
  אילוסטרציה שאטרסטוק

לאור הביקוש הגובר לשירות בקרב קהילת החירשים וכבדי השמיעה, החליטה פרטנר להרחיב את שעות הפעילות, החל מה-1 ביוני, וזאת בכלל קווי המוצר של החברה – טלוויזיה, אינטרנט וסלולר.

פרטנר היא קבוצת התקשורת הראשונה בישראל אשר השיקה שירות מונגש ללקוחות חירשים וכבדי שמיעה כחלק מתפיסה ארגונית לקידום שיווין הזדמנויות בחברה. מתחילת שיתוף הפעולה ניהנו מהשירות הייחודי מאות לקוחות.

השירות ניתן ללא תשלום, באמצעות אפליקציה חדשנית המגשרת בין קהילת החירשים לנותני שירות באמצעות מתורגמן בשיחת וידאו בזמן אמת. המתורגמן הוא שפונה בשיחה טלפונית אל מוקדי שירות הלקוחות והתמיכה בפרטנר, שיודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד Sign Now ולספק מענה מהיר. השירות הושק בהצלחה במסגרת פיילוט באמצע דצמבר ופעל בין השעות 8:00 ל 13:00 כאשר בשאר השעות השירות נעשה בווטסאפ ובמייל ייעודי המאויש 24/7.

האפליקציה הבינלאומית מספקת חווית משתמש פשוטה על ידי הזמנה מידית או עתידית של מתורגמן בלחיצת כפתור אחת, ומציעה שירות בארבע שפות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית – לצד תמלול בזמן אמת של השיחה. פרטנר מציעה זה מכבר גם שירות לקוחות בווטס אפ, אך זיהתה את הצורך של קהילת החירשים לנהל שיחה בשפת הסימנים שהיא אינטואיטיבית ופשוטה יותר עבורם. האפליקציה מסייעת גם לאוכלוסיית החירשים שאינה דוברת שפת הסימנים ומציעה לנהל שיחת צ'אט כתובה מול המתורגמן.

על-פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בישראל כ-700 אלף חירשים וכבדי שמיעה, ועל פי הערכה כ-20 אלף מתוכם דוברי שפת הסימנים. את הסטארט אפ Sign Now ייסד ב-2018 תומר לוי, המשמש גם כמנכ"ל החברה. החיבור בין פרטנר ל- Sign Nowנרקם לאחר שחממת Partner 5G חברה באופן רשמי לתכנית '8200 אימפקט', האקסלרטור (תוכנית האצה) שהוקמה ב-2013 על ידי עמותת בוגרי יחידת 8200, במטרה לתת מענה לבעיות חברתיות באמצעות פתרונות טכנולוגיים. בשנים האחרונות פרטנר הרחיבה את אסטרטגיית האחריות התאגידית (ESG) בחברה, כחלק מאג'נדה חברתית למתן שירות שוויוני לכל הלקוחות, ובכללם אנשים עם מוגבלויות.

גלית שקאלו אופנברג (צילום ינאי יחיאל)

פרטנר היא חברת התקשורת הישראלית הראשונה שהצטרפה כבר ב-2019, עם גרעין המייסדים, ליוזמת The Valuable 500 – אמנה בינלאומית שהחתומים עליה מחויבים לקדם שילוב והעסקה של עובדים עם מוגבלויות, הנגשה של מתקני ושירותי החברה במרחב הפיסי והדיגיטלי, והכללה של אוכלוסיות שונות במסלולי קידום ובהזדמנויות לפיתוח מקצועי.

זאת ועוד, לפרטנר שיתוף פעולה נרחב עם תנועת 'כנפיים של קרמבו', אשר במסגרתו החברה השיקה את תכנית הסלולר החברתית הראשונה בישראלPartner 5G Better Future, , שחלק מהכנסותיה מסייעות 'כנפיים של קרמבו'.

גלית שקאלו אופנברג סמנכ"ל שירות פרטנר מסרה: "אנו פועלים ללא הרף בכדי למצוא את הפתרונות החדשניים והיצירתיים ביותר כדי להעניק לכל לקוחותינו באשר הם, שירות שוויוני, הוגן וזמין. נמשיך ונעשה הכל כדי להוביל את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו