נבחר יו"ר למועצה המקומית החדשה 'שער השומרון' - סרוגים

נבחר יו"ר למועצה המקומית החדשה 'שער השומרון'

שרת הפנים איילת שקד, מינתה את אבי רואה לעמוד בראש המועצה המקומית החדשה 'שער השומרון': "מנהיג ציבור ערכי ומקצועי, שמוביל תפקידי מפתח ביהודה ושומרון כבר שנים רבות"

author-image
נבחר יו"ר למועצה המקומית החדשה 'שער השומרון'
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

יו"ר מועצת בנימין לשעבר ויו"ר מועצת יש"ע לשעבר, אבי רואה מונה ליו"ר הרשות המקומית החדשה 'שער השומרון' ל-4 השנים הקרובות על מנת להוביל את הקמתה.

עוד באותו נושא

שני הישובים בשומרון יאוחדו למועצה מקומית

שרת הפנים, איילת שקד, אמרה: "אבי רואה הוא מנהיג ציבור ערכי ומקצועי, שמוביל תפקידי מפתח ביהודה ושומרון כבר שנים רבות. הוא הקים וניהל יישובים ואין מתאים ממנו למשימה המורכבת הזו".

"אני סמוכה ובטוחה שוועדי היישובים 'שערי תקווה' ו'עץ אפרים', וכן מועצה אזורית שומרון, יעזרו לאבי להוביל את המועצה החדשה לצמיחה ושגשוג. ושנזכה במהרה בימינו גם להפכה לעיר בישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנימין הפסידה את...
שמריהו אליהו רפול | 31-05-2022 17:43
בנימין הפסידה את אבי רואה במקומו נכנסה חבורה של רודפי כבוד ושררה שרק מחפשים איך אפשר לנצל עוד את המועצה כדי לקבל עוד כבוד וכבוד רכבי יוקרה נהג צמוד ואפס שרות לתושבים כל ההנהלה הבכירה אנשים חסרי נסיון ניהולי אחד הגיע מהעסקונה החרדית ואחד היה פועל בתנועת רגבים פשוט בדיחה
2
אבי רואה תחזור...
שרון | 31-05-2022 18:58
אבי רואה תחזור לבנימין תציל אותנו מישראל גנץ וכל חבורת הזבל שלו הפכו את המועצה לסניף של בצלאל סמוטריץ' ומייבשים את כל הישובים