סוהרים של שירות בתי הסוהר תפסו אמש (שני), הברחת טלפונים ניידים של אסירים ביטחוניים בכלא רמון.
במהלך ביקורי משפחות אסירים בבית הסוהר 'רמון', אמש, התקבל ציוד אישי שאמור היה להימסר לאסירים.בחיפוש ושיקוף הציוד ע"י צוות הסוהרים במקום, עלה חשד כי בתוך הציוד מוסלקים ממצאים אסורים בהחזקה.

בעקבות חשד זה, ביצעו הסוהרים חיפוש ידני אשר גילה תפר מאולתר ייחודי בתווית העור המחוברת לחלקו העליון של המכנס.

התפר נפתח ונמצא בו ראש טלפון נייד מסוג 'סרסור'. התפיסה כללה – 8 ראשי טלפון נייד ו-4 חלקי ראש טלפון נייד. כל הממצאים נמצאו במקום ההסלקה.

ארבעת האסירים אליהם היה מיועד להגיע הציוד יעמדו לדין משמעתי. בנוסף, בני המשפחות המעורבים בנסיונות ההברחה ייפסלו לכניסה לביקורים.

משב"ס נמסר כי "שב"ס ימשיך לפעול במרץ לסיכול הברחות ומניעת טרור".







תגובות
מה נסגר...אז אולי כבר תכניסו אותם לצינוק לשארית חייהם.
זה לא עונש מרתיע צריך להעמיד לדין את המבריחים ולתת קנס משמעותי מאה אלף שקל לפחות ולאותם אסירים לשלול הטבות לתקופה ממושכת כגון ביקורים טלפון קנטינה ועוד
האסירים משפט משמעתי. העבריינים בני המשפחה יאסרו להגיע לביקורים. הצחקתם אותי. הדרך הנכונה ,אסירים שאליהם היו מיועדים הפריטים . הארכת תקופת הכליאה, הפסקת הביקורים לזמן ארוך, ביטול צפייה בטלויזיה, ביטול רכישה בחנות הכלא, איסור התרועעות, העברה לתא בודד / צינוק. בן המשפחה שמסר את הפריטים בנוסף לאי הגעתו לכלא לצמיתות. הגשת תלונה למשטרה ופתיחת תיק על ניסיון הברחה למחבלים. העברת התיק לשב"כ למציאת המסייעים והתומכים. מה קרה למדינה שלנו.