מהפכה בטכניון: רישום לנישואין בבית-הכנסת של הקמפוס - סרוגים

מהפכה בטכניון: רישום לנישואין בבית-הכנסת של הקמפוס

סטודנטים בטכניון לא יצטרכו להטריח עצמם להגיע לרבנות במקום מגוריהם כדי להירשם לנישואין. מעתה יוכלו לחסוך זמן ומאמץ ולהירשם לנישואין בבית הכנסת של הטכניון

author-image
מהפכה בטכניון: רישום לנישואין בבית-הכנסת של הקמפוס
  אפשר גם בתוך הקמפוס. (אילוסטרציה שאטרסטוק)

סטודנטים בטכניון לא יצטרכו להטריח עצמם להגיע לרבנות במקום מגוריהם כדי להירשם לנישואין. מעתה יוכלו לחסוך זמן ומאמץ ולהירשם לנישואין בבית הכנסת של הטכניון. זו הפעם הראשונה ששירות זה ניתן בקמפוס אקדמי בארץ.

"הרעיון מאחורי היוזמה פשוט מאוד, ועיקרו הנגשת הרישום לנישואין לאוכלוסיית הטכניון – סטודנטים ועובדים," אומר רב בית הכנסת של הטכניון, הרב ד"ר אלעד דוקוב. "במקום להטריח את הנרשמים להגיע לרבנות המקומית במקום מגוריהם, ניתן מהיום להירשם לנישואין בבית הכנסת של הטכניון. אנו נותנים את השירות כפי שהוא ניתן בכל סניף של הרבנות הראשית, אבל בצורה המתאימה יותר לאוכלוסיית הסטודנטים."

"אני מכיר מקרוב את חיי הסטודנטים," אומר הרב דוקוב, ד"ר למתמטיקה מהטכניון בהכשרתו המקצועית. "החיים שלהם עמוסים ולחוצים. על כן ביקשתי להקל עליהם ולתת להם את האפשרות להדרכת נישואין זמינה יותר ומותאמת יותר עבורם. אני מאמין שתהליך הדרכת הנישואין צריך להיות תהליך אישי ולא קבוצתי. עוד מאפיין ייחודי אצלנו הוא שבמקום הדרכה נפרדת לכלה, כאן אנחנו מציעים הדרכה זוגית משותפת שמטרתה בניית זוגיות בריאה. תהליך זה רלוונטי לקהל היעד שלנו, המורכב בעיקרו מסטודנטים. השירות רק יצא לדרך, וכבר נרשמו אצלנו מספר זוגות. אני מעריך שהשירות ילך ויצבור תאוצה לקראת חודש מאי – תקופה שבה נרשמים הזוגות לחתונה בחודשי הקיץ."

==

המעוניינים להירשם לנישואין מוזמנים לפנות למדריכה גב' איילת ורנר בדוא"ל :rishum.nisuim@gmail.com או בטלפון : 054-4824680

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
במכולת השכונתית
שושי | 06-02-2014 16:08
פתחנו תחנה לרישום נישואים במכלת השבונתית לרישום נישואין אין צורך בית כנסת ואם רוצים לעשות צחוק .... הצלחתם בגדול ואתה ד"ר דוקוב תפתח עכשו קורס למתימטיקה בבתי הכנסת ... תחליט אתה אקדמאי או רב גבולותיך לא מתוחמים והסטודנטים עסוקים ?. נו , באמת ...אולי אתה סתם רוצה להכפיף אותם אליך?
2
שושי ריקבון נודף מתגובתך
ליאור | 14-02-2014 15:01
אין מקום לתגובות כשלך פה. שבת שלום ורפואה שלמה.