יום ירושלים תשפ"ב בסרוגים. 55 שנה מאז אמירתו הניצחית של מוטה גור "הר הבית בידינו" שוב הונף היום דגל בהר הבית. לא מדובר בהנפה רשמית של המדינה, אלא בפעולה פרטיזנית של העולים להר.
משעות הבוקר עולים מאות יהודים להר הבית, באירוע השיא השנתי, כמה עולים השתחוו בהר, ואחד הניף את דגל ישראל, בזמן שחבריו שרים מסביבו. צפו בהנפת הדגל בהר הבית



יצוין כי הנפת דגל ישראל בהר הבית, נחשבת מנוגדת לסטטוס קוו והיוותה עילה למעצר בשנים האחרונות. חלק ממניפי הדגל הורחקו לתקופות ארוכות מהר הבית.
מהמשטרה נמסר: "במהלך השעות האחרונות, פעלה המשטרה לאפשר את חופש הפולחן למתפללים בהר הבית ולצד זאת לאבטח את קיום הביקורים במקום.
בשעה האחרונה לקראת סיום הביקורים ולאחר שביקרו במקום מעל 1,800 מבקרים, החלו עימותים בין מתפללים לקבוצת מבקרים והפרה של הסדר הציבורי, לרבות השלכת בקבוקים וכיסאות בשטח ההר. בעקבות הפרות סדר אלו נעצרו ע״י המשטרה מספר חשודים.
כמו כן, נוכח הפרת כללי הביקור בהר הבית ע״י עשרות מבקרים באחת הקבוצות האחרונות שעיכבו הכנסת קבוצות מבקרים נוספות למקום, הורחקה קבוצת המבקרים ועוכבו מספר מעורבים. משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת הסדר הציבורי במקומות הקדושים ובכל מקום אחר."





תגובות
יאלה דגלישראל על ראש המסגד
די, לא להגזים. אם כבר לאפשר חופש פולחן ודת (ואני בעד!), אז לכולם מגיע.
דגל ישראל במקום המסגד
להניף את דגל ישראל בכול מקום במדינה ובמיוחד בהר הבית של העם היהודי בארץ ישראל. ולמי שמפריע שלא יסתכל
השקט ברעמ רק מבטא כמה אזרחי ישראל שילמו שוחד כדי שישתקו ולא ירעידו את הקואליציה
כן... בשטרות של 200 שח , אובססיה זאת בעיה !
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזכיר לי את השוחד בפרשת בר און חברון (כשביב מסר את חברון למחבלים, כדי למנות יועמש שיוציא את דרעי תומך אוסלו מהבוץ).