לרגל שבועות: ערב של תורה לכבוד הרב שלמה ריסקין - סרוגים

לרגל שבועות: ערב של תורה לכבוד הרב שלמה ריסקין

רשת 'אור תורה סטון' תקיים זו השנה השלישית מרתון לימוד מיוחד לרגל חג השבועות שיוקדש לפועלו וחזונו של הרב שלמה ריסקין, רבה של אפרת שייסד ועמד בראשה של הרשת במשך למעלה משלושה עשורים

author-image
לרגל שבועות: ערב של תורה לכבוד הרב שלמה ריסקין
  (צילום: אור תורה סטון)

רשת 'אור תורה סטון' תקיים זו השנה השלישית מרתון לימוד תורה מיוחד לרגל חג השבועות שיוקדש לכבוד פועלו וחזונו של הרב שלמה ריסקין, רבה של אפרת שייסד ועמד בראשה של הרשת במשך למעלה משלושה עשורים.

מרתון הלימוד יתקיים באמצעות הזום ביום חמישי הקרוב (2.6), וישודר ב-4 ערוצים לכל רחבי העולם. הלימוד ימשך לכל אורך הלילה ויכלול 12 שעות של הרצאות ושיעורים בעברית, באנגלית איטלקית, ספרדית, צרפתית, גרמנית ופורטוגזית במגוון רחב של נושאים, שיועברו על ידי רבנים ורבניות, מחנכים, בוגרים ושליחים של רשת 'אור תורה סטון' בארץ ובעולם. במהלך האירוע אף יתקיים טיש מוזיקלי ברוח החג והלימוד עם הרב שלמה כץ, שהוסמך ע"י הכולל ע"ש שטראוס באור תורה סטון.

ללוחות זמנים וקישורי זום לחצו כאן

"הרב ריסקין הוא אחד הרבנים המרכזיים שחוללו שינוי בפניה של היהדות המודרנית בישראל ובתפוצות", מציין הרב ד"ר כתריאל ברנדר, נשיא וראש רשת אור תורה סטון. "מורשתו המתמשכת היא בראש ובראשונה אהבתו העצומה לתורה, ובחזונו ופעילותו הוא הצליח לאפשר  לכל יהודי באשר הוא למצוא את מקומו בחיקה של התורה, תוך שהוא מעשיר את היהדות וההלכה ברלוונטיות ויוצר חיבור בין אדם, תורה וחיים".

הרב שלמה ריסקין (צילום: אור תורה סטון)

"חזון וערכים אלה אותם התווה הרב ריסקין, עיצבו את דמותו של העם היהודי בארץ ובתפוצות בעשרות השנים האחרונות, וגם כיום הם ממשיכים לעמוד כנר לרגלנו בפעילותם של מוסדות רשת 'אור תורה סטון', ונוגעים ומשפיעים מדיי יום על חייהם של אלפי יהודים בארץ ובתפוצות" הוסיף. "מסיבה זו, כאשר הגיע הרב ריסקין לגיל גבורות חשבנו שאין דרך טובה והולמת יותר לציין זאת, מאשר במרתון לימוד שכולו תורה, ואנו גאים ושמחים להמשיך במסורת זו שמתקיימת זו השנה השלישית".

ללוחות זמנים וקישורי זום לחצו כאן

מנכ"ל רשת אור תורה סטון ינון אחימן ציין כי "מי שמכיר את הרב ריסקין, שומע אותו כל העת מודה לקדוש ברוך הוא על כך שאפשר לו ללמוד וללמד תורה, ולכן אנו מאמינים שאין דרך ראויה ומתאימה יותר לכבד את מורשתו מאשר להקדיש לכבודו את מסורת ליל הלימוד המיוחד הזה, שכולו תורה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
''הרב''רסקין מגולח גלח...
אברהם בטיטו | 28-05-2022 20:59
''הרב''רסקין מגולח גלח באידיש אינני מבין שדמות כזאת נחשבת כרב.
2
הוא רב רפורמי....
אביחי | 02-06-2022 11:35
הוא רב רפורמי. שטויות והבלים אין לו שום השפעה. הכל יודעים שסופם של הרפורמים זו התבוללות ומחיקתם מכלל ישראל רחמנא ליצלן.