מיכאלי: "קוראת לשותפים בקואליציה להתנהל כמונו" - סרוגים

מיכאלי: "קוראת לשותפים בקואליציה להתנהל כמונו"

במענה לשאלת סרוגים על מה מונע כל ח"כ להעלות אולטימטום, השרה מרב מיכאלי אמרה כי "מפלגת העבודה מחוייבת במאה אחוז לקואליציה, אני קוראת לשותפיי להתנהל כמונו ולממש את המחוייבות גם במעשים"

מיכאלי: "קוראת לשותפים בקואליציה להתנהל כמונו"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

שרת התחבורה מרב מיכאלי התייחסה היום (שני) לחוסר היציבות בקואליציה, זאת על רקע פרישתה וחזרתה של ג'ידא רינאווי זועבי בימים האחרונים. בפתח ישיבת סיעת העבודה מיכאלי הגיבה לשאלת סרוגים: "מה מונע כל שבוע מח"כ אחר בקואליציה להעלות איום או אולטימטום?".

"מפלגת העבודה מחוייבת במאה אחוז לקואליציה הזאת" אמרה מיכאלי בתגובה. "אני יכולה רק לקרוא לשותפיי להתנהל כמונו ולממש את המחוייבות שאנחנו מכריזות עליה גם במעשים, כמו סיעת העבודה".

עוד התייחסה לסערה סביב פסיקת בית המשפט לגבי תפילות בהר הבית, והמתקפות כנגד השופט על פסק הדין. "אפשר להתנגד ולא להסכים עם החלטות ופסיקות מסויימות" הבהירה. "יש מה לעשות כדי לשפר את המערכת, זה נכון לגבי כל מערכת – אבל אסור לתקוף שופטות ושופטים".

כשנשאלה על ההבדל בין דבריו של יצחק פינדרוס נגד שופטי העליון לאמירה של השר עיסאווי פריג' מאמש, מיכאלי ענתה כי "יש הבדל, ההשוואה לא במקומה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צודקת שיש הבדל...
הילה | 23-05-2022 16:09
צודקת שיש הבדל שזה ערבי ממפלגות השמאל וזה חרדי ממפלגות הימין. כמה רוע הרס ושנאה כלפי בני העם היהודי לא יאומן שלאחד מותר ולשני אסור פשוט בושה עושים צחוק מעצמכם העם לא מטומטם