"זה משוגע": אנה זק במהלך שיווקי מבריק - סרוגים

"זה משוגע": אנה זק במהלך שיווקי מבריק

אנה זק הוציאה לאור סינגל חדש בשם "מי זאת" וחשפה את מספר הטלפון האישי שלה | מאז פרסום השיר, זק מוצפת בשיחות ממעריצים ומספר חברות סלולר פנו אליה בנוגע לקידום קמפיין עם השיר הקליט

"זה משוגע": אנה זק במהלך שיווקי מבריק
  (צילום: שי תמיר)

אמש (ראשון) אנה זק הוציאה סינגל חדש בשם: "מי זאת". בפזמון השיר בחרה אנה זק להגיד את המספר האישי שלה, שעד לא ממזמן שימש אותה. מרגע פרסום השיר זק הוצפה בשיחות וידיאו והודעות מהמעריצים והבטיחה לענות ולשוחח עם המעריצים.

אחרי שהשיר האחרון שלה (לך לישון) זכה למילוני צפיות והצלחה מסחררת הציפיות מזק היו גבוהות במיוחד. אך ניכר שהיא לא אכזבה בשיר החדש, ובחשיפת המספר האישי שלה יצרה עוד פרסום סביב השיר החדש ואף זכתה לשמוע תגובות מהמעריצים שלה שלא הפסיקו להתקשר.

בפזמון השיר זק שרה: ״תרשום 0525381648 הוא בטח לא מפסיק עכשיו להתקשר, אופס הבאתי לו מספר אחר״.

(צילום מסך מתוך יוטיוב)

הפלאפון של זק, כצפוי, קרס מעומס שיחות מהמעריצים. עד כה השיר זכה ל- 350 אלף צפיות, אז אפשר רק לדמיין כמה אנשים ניסו את מזלם והתקשרו לזק.

זק התייחסה לפרסום המספר האישי ואמרה: "האמת שהיה לרון בי (אחד הכותבים של השיר) את הרעיון המשוגע הזה ופשוט החלטנו לחשוף את מספר הטלפון שלי, ראיתי בזה דרך מושלמת לתקשר קצת עם הקהל שלי.. ברגעים אלו ממש אני מנסה לענות לשיחות אבל הטלפון פשוט קורסססססס מקווה שאצליח לענות לכמה שיותר".

הכוכבת הימרה כשפרסמה את המספר אבל כנראה שההימור השתלם. יממה לאחר יציאת הסינגל נחשף הבוקר (שני) כי כבר מספר חברות סלולר פנו לזק על מנת להשתמש בשיר בקמפיינים וכנראה שהיא עתידה לשלשל לכיסה מאות אלפי שקלים אם תחתום על קמפיין מסוג כזה.

ואם תהייתם לעצמכם, המהלך היחצ"ני הזה לא נעשה בישראל מעולם.

השיר החדש:

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איכס
ב | 24-05-2022 1:08
שיר גאוותני ומגעיל
2
מי זאתתת
ליאו | 25-05-2022 12:57
מקסים!