חדשות

יידו אבנים כשדגלי פלסטין עליהם – ונעצרו

ארבעה חשודים יידו אבנים בצפון ירושלים כשדגלי פלסטין עליהם - ונעצרו לאחר זמן קצר על ידי המשטרה

יידו אבנים כשדגלי פלסטין עליהם – ונעצרו
צילום: (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים עצרו הערב (חמישי) ארבעה חשודים לאחר שמוקדם יותר הערב, יידו אבנים לעבר רכבים חולפים בציר 21 המחבר בין שועפט לשכונת רמת שלמה בצפון ירושלים והניפו דגלי פלסטין במקום.

שוטרי תחנת שפט, הגיעו במהירות למקום האירוע, איתרו את חשודים (קטינים, תושבי שועפאט), והם נעצרו בחשד למעורבותם באירוע והועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

מהמשטרה נמסר: המשטרה תמשיך לפעול בנחישות כלפי כל גילוי אלימות וידויי אבנים בניסיון לפגוע באזרחים חפים מפשע. יידויי אבנים יתקלו בתגובה נחושה ובלתי מתפשרת של המשטרה.

באירוע אין נפגעים ולא נגרם נזק.

תגובות

1
1
א
19.05.22

גם איילת שקד מתגמלת את האוחזים בדגלי פלסטין! איילת שקד, הבוגדת הרקובה הפשירה 200 מיליון שקלים לדרישת מנסור עבאס מרע"מ - שיוזרמו מיידית לערבים!! 200 מיליון תמורת כיסאה, כיסאו של בנט, הבוגד הרקוב והישרדותה של הממשלה הפלסטינית המתאיידת שהם הקימו עם בני בריתם ושומרי כיסאותיהם - נציגי הטרור הפלסטיטני מרע"מ, ואלה מהרשימה המשותפת שצירפו לברית !!ו 200 מיליון בשביל עוד מספר ימים לשרוד בכיסאותיהם, לפני שהם נזרקים ע"י הבוחרים לביוב!! זאת בנוסף ל 53 שהיא ובנט, הבוגד הרקוב העניקו לרע"מ תמורת כיסאותיהם!! אבל לחיילי צה"ל המקריבים את חייהם למען המדינה אין לה ולבנט, הבוגד הרקוב סיוע מלא ללימודים!!