רוצים חולצה ותקליט של זהו זה? העונה החדשה מתחילה - סרוגים

רוצים חולצה ותקליט של זהו זה? העונה החדשה מתחילה

אחרי שראש הממשלה בעצמו נעל את העונה הקודמת, זהו זה חוזרת בעונה חדשה החל מהערב. רוצים לסכות בחולצה ותקליט ממותג של התוכנית? כך זה אפשרי

רוצים חולצה ותקליט של זהו זה? העונה החדשה מתחילה
  (צילום: מיכה לובטון)

הערב אחרי החדשות תעלה העונה החדשה של זהו זה! בכאן 11. מתגעגעים לאבי קושניר, גידי גוב, מוני מושונוב, שלמה בראבא ודובל'ה גליקמן? איזה כיף שהחבורה חוזרת לצחוק על המצב במדינה על מסך הטלוויזיה שלכם.

ולא אחרת

התוכנית "זהו זה", מהתוכניות האהובות והפופולאריות בתולדות הטלוויזיה הישראלית, שבה ללוח השידורים של כאן 11 אחרי 20 שנות הפסקה, בעקבות מגפת הקורונה. במהדורה המחודשת מציגים הכוכבים הוותיקים מערכונים סאטיריים ברוח התקופה, ובכל תוכנית מבצעים שיר באריזה מחודשת.

לאור ההצלחה הגדולה בה זכו השירים, ולקראת עליית העונה החדשה, הוחלט בשיתוף פעולה עם חברת NMC להפיץ אלבום ויניל כפול וייחודי (התקליט הקלאסי) עם מיטב השירים ששודרו בשתי העונות. האלבום הכפול יכלול 23 שירים, כולם בעיבודו של אמיר לקנר.

אתם יכולים לזכות! (צילום: אנה פולנסקי)

בין שירי התוכנית שיפיעו באלבום: מיליונים, צל עץ תמר, כל עוד, ילדותי השנייה, תרנגול כפרות, ניצחת איתי הכל, זרעי קיץ, שירים מקוריים ועוד. התקליטים ישווקו על ידי חברת NMC ויהיו זמינים לרכישה בחנויות המוסיקה המובחרות החל ממחר.

אחד מסימני ההיכר של התוכנית בגלגוליה הראשונים היה "חולצה ותקליט", שחולקו כפרס במסגרת פינות אינטראקטיביות שהיוו חלק מהתוכנית. השקת התקליט תלווה בפעילות של כאן דיגיטל ברוח הפינות הנוסטלגיות. במסגרת כך, הגולשים יתבקשו לספר למי הם רוצים להקדיש חולצה ותקליט של זהו זה ולמה. ההקדשות הכי מרגשות ומצחיקות יזכו את המקדישים והמוקדשים בחולצה ותקליט לכל אחד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הענקה
אליענה רוזנטל | 02-06-2022 14:54
מקדישה באהבה לחניכה שלי.!