בשעות האחרונות מופצת הודעת דואר אלקטרוני מטעם חברת החשמל הקוראת ללקוחות לקבל החזר כספי בגין תשלום כפול בחשבון החשמל.
ההודעות כוללות גם מספר חשבונית וסכום ההחזר שהחברה חייבת, בכניסה לקישור המצורף למייל מתבקש הלקוח להכניס את פרטי כרטיס האשראי.

מטעם חברת החשמל נמסר "זו אינה הפעם הראשונה בה מתקבלות הודעות המנסות להונות את הלקוח. כבר מעל לשנה וחצי מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על ניסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל".

חברת החשמל שבה ומבהירה: "הן הודעות טקסט והן הודעות דואר אלקטרוני מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il. במקרה המדובר הקישור מוביל לאתר אחר שאינו מכיל את כתובת חברת החשמל".
בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון או לחילופין יוזמת בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי. בקשות המכילות בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי אינן הודעות מטעם חברת החשמל.
אין להתייחס או להשיב לפניה ובמקרים בהם עולה חשש, החברה מבקשת ליצור קשר עם מוקד השירות 103 על מנת לוודא את אמיתות הפנייה.
אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה: ״ניסיונות ההונאה נמשכים מזה תקופה. חברת החשמל פועלת לעדכן את כלל הלקוחות על כל ניסיון להונות אותם ורואה את מעשי הנוכלות הזו בחומרה. הודעות מטעם חברת החשמל ניתנות לזיהוי. אנחנו שבים ומבקשים מהלקוחות להיות עירניים".
מה דעתך בנושא?
1 תגובות
0 דיונים
אמרם
זה חלק מטרור לאומני שמנהלים נגדנו ערבים מוסלמים,רק כיתת יורים יעזור.
19:57 19.05.2022שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר