אזעקת צבע אדום נשמעה במספר יישובים בגליל העליון: אבירים, אבן מנחם, נטועה, פסוטה, שתולה. מדובר באזעקת שווא, ובניגוד לדיווחים מוקדמים, לא חדר מל"ט לשטח ישראל.
מדובר צה"ל נמסר כי: בשל טעות בזיהוי, שיגרו לוחמי ההגנה האווירית מיירטים וכתוצאה מכך הופעלה התרעה. שגרה מלאה בעורף. לא הייתה חדירה של מטרה אווירית משטח לבנון לשטח ישראל.
עוד באותו נושא
עוד אזעקה בעוטף עזה: צה"ל תקף מתחם של חמאסחדשות סרוגים


WhatsApp Video 2022-05-19 at 09.29.33
על פי הדיווחים, מדובר היה בטיסן של צה״ל. מערכת ההתרעה הופעלה כנדרש, לוחמי ההגנה האווירית שיגרו מיירטים לעבר המטרה בהתאם למדיניות.
ואוו מסטלבטים עלינו מכל כיוון עזה מסיתים ערבי ישראל מפגינים יהודה שומרון פיגועים מה יהיה?????