נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ורג' בוש הבן, נאם הלילה בנושא המלחמה באוקראינה. במהלך נאומו, אמר בוש כי "הטירוף של אדם אחד לפתוח בפלישה בלתי צודקת לעיראק", ולאחר מכן תיקן את עצמו למילה "אוקראינה".
co45-zhhUMy1vBC1| צילום: קרדיט: מכון ג'ורג' וו בוש
כזכור, ארה"ב פלשה לעיראק ב-2003 במהלך כהונתו של בוש כנשיא, מלחמה שרבים בארה"ב וברחבי העולם התנגדו אליה, למרות שגם רבים תמכו בה, לפחות בהתחלה ולראייה העובדה שבוש נבחר לכהונה שנייה.
עוד באותו נושא
פוטין שוחח עם אבו מאזן על המלחמה באוקראינהאוריאל בארי, מתי ברנהרט

בימים אלו בוש, בדומה לרוב אנשי הממשל האמריקאי בעבר ובהווה, מתנגד בחריפות למלחמה הרוסית באוקראינה, ומתבטא בחריפות בנושא פעמים רבות.





תגובות
שטויות. מותר לטעות ולתקן
את הערבים צריך לשלוח לדרום אפריקה שיחוו מה זה אפרטהייד ואז יהיו שם מכל רגע מי שמוריד נגד המדינה לשלוח לדרום אפריקה ואז יהיה סוף סוף שקט במדינה הזאת
בוש פלש לעיראק , מה ההבדל ?