5 פצועים בתאונה קשה בכביש 90 - סרוגים

5 פצועים בתאונה קשה בכביש 90

תאונת דרכים נרשמה בכביש 90 סמוך למפעלי ים המלח, כאשר, פרמדיקים שהגיעו למקום מדווחים על 5 נפגעים, מתוכם 2 במצב קשה. דיווח מתעדכן

author-image
5 פצועים בתאונה קשה בכביש 90
  צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הערב (רביעי) התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב נגב על תאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בכביש 90 בסמוך למפעלי ים המלח.

חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום מדווחים על 5 נפגעים בדרגות פציעה שונות בהם: 2 גברים כבני 30 במצב קשה, 2 גברים במצב בינוני ואחד במצב קל שפונו במסוקים לביה"ח.

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על תאונת דרכים במעורבות 3 כלי רכב, סמוך למחצבות נחל צין. שוטרים במקום, נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב". כמו כן, נחסם לתנועה כביש 90 סמוך למחצבות נחל צין בשני הכיוונים בעקבות התאונה.

בהמשך דוברות כבאות והצלה כי ארבעה מהפצועים נלכדו ברכבים ונזקקו לחילוץ. רשף ניסים עמר, מפקד האירוע, מסר כי "בהגיענו לזירה הבחנו בתאונת דרכים קשה מאוד עם מספר לכודים ומיד התחלנו בפעולות מורכבות לחילוץ. לאחר החילוץ העברנו את הפצועים להמשך טיפול רפואי לגורמי הרפואה והם פונו ע"י מסוקי פינוי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
פשע של כל ממשלות ישראל מ1948 עד היום זה
דורון שטאובר | 18-05-2022 17:41
פשע של כל ממשלות ישראל מ1948 עד היום זה שבכביש הדמים הזה, כביש 90, לא נסלל נתיב שני לכל כיוון. כאשר כביש מהיר כזה ארוך, מאילת ועד לכנרת, מורכב מנתיב אחד לכל כיוון, מובטח שתאונות הדרכים בכביש שכזה יהיו קטלניות. כביש אגרה, לא כמו כביש 6, אלא כמו באירופה וארצות הברית, עם מחסומים וכרטיס בכניסה, ומחסומים ותשלום בכל יציאה היא חובה. 2 נתיבים לכל כיוון יצילו חיים.
בלי אגרה...
יש | 18-05-2022 18:47
בלי אגרה
2
תאונה קשה
אמיר | 18-05-2022 19:49
למה להאשים את הדרך העץ המכונית . מי אשם 99% מהתאונות נגרמות בגלל הגורם האנושי. סע לפי החוק, סע לפי תנאי הדרך, אל תתעסק עם הטלפון , תדאג שהמכונית תהיה במצב תקין, תהיה מרוכז בכביש ובנסיעה. תחשוב שכל נסיעה בכביש שאתה הנהג הינה מלחמה תהיה דרוך ואז לא יהיו תאונות.