'הצהרה משמעותית': ארגוני המקדש מברכים את כלפון - סרוגים

'הצהרה משמעותית': ארגוני המקדש מברכים את כלפון

לאחר שיום טוב כלפון הצהיר באולפן סרוגים כי הוא "היה עולה להר הבית אפילו מאה פעמים", במטה ארגוני המקדש בירכו ואמרו כי מדובר ב"הצהרה רבת משמעות"

'הצהרה משמעותית': ארגוני המקדש מברכים את כלפון

מטה ארגוני המקדש הגיבו להצהרתו של יום טוב כלפון בראיון היום (רביעי) באולפן סרוגים, לפיו הוא לא מתחרט על העלייה שלו להר הבית. בהודעת המטה בירכו את כלפון על דבריו וקראו לו להמשיך לפעול למען הר הבית.

"במטה ארגוני המקדש מברכים את חבר הכנסת היוצא יום טוב כלפון על הצהרתו רבת המשמעות, שהוא לא היה מוותר על העלייה להר הבית גם במחיר איבוד חברותו בכנסת" אמרו. "ובלשונו, גם 'אם אתה שואל אותי אם הייתי עושה את הדברים אחרת – התשובה שלי היא לא. הייתי עולה להר הבית אפילו מאה פעמים'".

עוד באותו נושא

יום טוב כלפון: "לא הייתי עושה את הדברים אחרת"


20

עוד נאמר כי "בנוסף לעליותיו האישיות משבחים במטה ארגוני המקדש את כלפון על פעילותו לחיזוק והעצמת העלייה והחיבור למקדש בפעולות רבות שעשה בגלוי ומאחורי הקלעים. ואיחלו לו המשך עשיה פורה למען בנין המקדש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
הארגונים שלא שומעים לגדולי התורה
נתן | 18-05-2022 16:13
ארגונים שעושים דין לעצמם מצד שמאל ראינו כמו ארגונים יש דין הנותנים כח לגרועים באוייבנו..אך ארגונים שעושים דין לעצמם מצד ימין כארגוני המקדש משחקים לידי אוייבנו יותר..ונותנים להם את תאוותם להסית ולאחד נגדנו מיליארד מוסלמים....מי יתן אחכ את הדין..?...כל אלה שעוברים על פסקי גדולי הדור..ומסכנים את עם ישראל היושב בציון....כי עושים דין לעצמם....ועל כרת עוד לא דיברנו.....ואיך אתם יודעים שהצדק עם הכתוב כאן ...כי בנט הוא הגדיל את העליות להר הבית יותר מכולם ..בתמיכת השמאל הרדיקלי...תבינו לבד..
2
ממש לא משנה...
אורי | 18-05-2022 17:48
ממש לא משנה מוסלמי כמו יום הכי רע כלפון הוא לא מטמא,יכול לעלות עם השמאל הרדיקאלי ככל אות נפשו רק אחרי שיעזוב חזרה לתוניס שם המשפחה המוסלמית של הזבל הזה,ויפה שעה אחת קודם,
3
לא מאמין לאף מילה שמוציא מפיו - שקרן כמו בנט
יהודה | 18-05-2022 19:58
לא מאמין לאף מילה שמוציא מפיו - שקרן כמו בנט
4
הצהרת רבת משמעות חחחחחחחחחח
אריה | 18-05-2022 20:33
נו אז מה הכוונה. הזוים ברמות. הפכתם אותו למשיח
5
תחפש מי ענענע...
חיים | 19-05-2022 0:21
תחפש מי ענענע אותך כלפון בוגד בימין גרשו אותך כמו כלב מסריח
6
מה מברכים. זה...
עיתונאי בכיר | 19-05-2022 8:21
מה מברכים. זה נוכל מגעיל. לא מגיע לו פרס. יכל מזמן לפרוש אבל נשאר בשביל כיסא. ועכשיו אחרי שהעיפו אותו הוא משחק אותה ומתחנף לימין. לא לקנות שום סיפור שלו. בגללו אזרחים ישראלים נרצחו דבר יכל להימנע אם היה פורש ומקימים ממשלת ימין עם נתניהו. כלפון לכלא. ממליץ לתביעה אזרחית מולו.
7
כל הכבוד שאתה...
יום טוב כלפון | 19-05-2022 11:17
כל הכבוד שאתה נלחם על היהדות של עם ישראל.