ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים היום (שלישי) הערכת מצב בחטיבה המרחבית אפרים ביהודה ושומרון, יחד עם הרמטכ"ל, מפקד פיקוד המרכז ובכירים נוספים. במהלכה הבהיר כי יעניק תמיכה לכוחות הביטחון במלחמתם בטרור.
עוד באותו נושא
היום: ביקור בנט באלקנה, תושבים יפגינו נגדובנצי רובין, מתי ברנהרט

תחילה קיים ראש הממשלה הערכת מצב מבצעית ולאחר מכן קיבל סקירה על הפעילות לסיכול הטרור בחטיבת אפרים בפרט, ובאיזור יהודה ושומרון בכלל.

"סיימתי כרגע ביקור בחטיבת אפרים עם הרמטכ"ל וצמרת פיקוד המרכז", אמר בנט. "ההנחיה היא ברורה – לפגוע במחבלים בכל מקום שבו הם נמצאים, עם כל סוגי האמל"ח. אנחנו נותנים את כל הגב לצה"ל ולמשטרת ישראל לפגוע בכל מחבל – בירושלים, ביהודה ושומרון, ובכל מקום אחר בארץ".
WhatsApp Video 2022-05-17 at 11.24.46| צילום: וידאו: איתי בית און/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ
"מי שמרים יד על אזרח ישראל או חייל צה"ל – דמו בראשו".
תגובות
נמאסת,לך הבייתה ,נכשלת בגדול ולתקן את מה שעשית זה שנים לטובת עם ישראל תפנה את מקומך