המטה המשותף מציג: קמפיין 'השפנים'; דני דיין זועם - סרוגים

המטה המשותף מציג: קמפיין 'השפנים'; דני דיין זועם

ארגוני המתנחלים הפיצו הבוקר סירטון ובו נראה נתניהו משתיק את שרי הליכוד "השפנים" ששותקים על האמירה ההזויה שיצאה מלשכת ראש הממשלה. דני דיין: "קמפיין מטומטם וגס רוח"

המטה המשותף מציג: קמפיין 'השפנים'; דני דיין זועם
  נתניהו ושאר השפנים (מתוך הסרטון)

העימות המתוקשר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, בצל ההדלפה מתחילת השבוע כי נתניהו מתכוון להשאיר יישובים יהודיים תחת שלטון פלסטיני, עובר לשטח. ארגוני המתנחלים שלחו אמש מכתב תמיכה לשר בנט וסגני השרים מהליכוד שהתבטאו כנגד התוכנית והבוקר פורסם מכתב התמיכה גם בעיתון הארץ.

מכתב התמיכה בבנט ובסגני השרים לווה בסירטון שהפיק הבוקר (ד') המטה המשותף ובו נראים נתניהו ושרי הליכוד כשפנים כאשר ראש הממשלה משתיק אותם. "הסירטון בא להראות איך שרי הליכוד נאלמו דום מול האמירה ההזויה שיצאה מלשכת ראש הממשלה לפיה המתיישבים יופקרו ויועברו לשליטת האוייב", הסבירו במטה המשותף.

אם לא די בכך, הערב יקיימו המתנחלים מייצג מחאה מול משרד ראש הממשלה ובו שחקן בדמותו של ראש הממשלה ינזוף בשחקנים בדמותם של בנט וסגני השרים מהליכוד, חה"כ זאב אלקין, ציפי חוטובלי, דני דנון ואופיר אקוניס. "כל מי שיגיע למקום יזכה לקבל נזיפה מנתניהו", מסבירים המארגנים, "לאחר מכן יחולקו לננזפים תעודת הערכה שבה נכתב: גם אני קיבלתי נזיפה מראש הממשלה בגין שמירה על ארץ ישראל ובטחון אזרחיה".

 

בתגובה לסרטון אומר חבר מועצת יש"ע, דני דיין: " הסרטון שהפיק ומפיץ גוף בשם ״המטה המשותף״ נגד תומכי ההתיישבות מקרב שרי הליכוד, הוא אחד המטומטמים, גסי הרוח והמזיקים ביותר שראיתי. זה צרור יריות ברגל ההתיישבות. אם יתאמצו עוד קצת יצליחו לירות להתיישבות גם בראש."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
דני דיין לא מפתיע
דוד | 29-01-2014 17:04
להזכירכם - דני דיין היה שותף לקמפיין הליכוד בבחירות וטען באחד מתשדירי הבחירות שבנט מעדיף את לבני על פני נתניהו!. דני דיין הוא הוכחה נוספת לכך שבלי אמונה זה לא יילך. ראו אריק שרון, אולמרט, נתניהו והנגבי. אי אפשר לסמוך על חילוניים ימניים גם לא על דני דיין.