דיווח: ישראל השיגה צילומי CT של הגופה - סרוגים

דיווח: ישראל השיגה צילומי CT של הגופה

גורמי ביטחון ישראלים הצליחו להשיג צילומי CT של גופת העיתונאית שירין אבו עאקלה, אך על פי גורמים מקצועיים, לא ניתן להגיע למסקנה ברורה על בסיס הנתונים

author-image
דיווח: ישראל השיגה צילומי CT של הגופה

גורמי ביטחון ישראלים השיגו צילומי CT של גופת העיתונאית שירין אבו עאקלה, שנהרגה במהלך עימותים בין חיילי צה"ל למחבלים פלסטינים, כך מדווחים בכאן חדשות.

על פי הדיווח, גם לאחר השגת הצילומים, ולאחר התייעצות עם גורמי מקצוע, נקבע כי לא ניתן להגיע למסקנות מהנתונים.

כזכור, עד כה הפלסטינים סירבו לשתף פעולה ולקיים חקירה משותפת עם ישראל ומתעקשים לקיים חקירה עצמאית. יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר היום כי "אנחנו לא סומכים על השלטונות הישראליים ומיד נפנה לבית הדין הפלילי הבינלאומי כדי להעמיד את הפושעים לדין". לטענתו, "השלטונות הישראליים לא יוכלו להתעלם מהעובדה שהם ביצעו את הפשע והפשע הזה לא יכול להישאר ללא עונש".

עוד באותו נושא

השחקנית המפורסמת: "שירין הוצאה להורג על ידי צלפים ישראלים"


24

ראש הממשלה בנט אמר כי "לצערי הרשות הפלסטינית, בשלב הזה, מונעת כל אפשרות לחקירה משותפת או אפילו גישה לממצאים הבסיסיים הנדרשים כדי להגיע לאמת. אני מכאן חוזר על הציפייה שלי לשיתוף פעולה פתוח, שקוף ומלא בממצאים, וגם יש לי ציפייה מהרשות הפלסטינית לא לעשות שום צעד לשיבוש החקירה או לזיהום תהליך החקירה, בצורה שלא נוכל להגיע לחקר האמת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
טמטום. הרי זה...
מירי | 17-05-2022 23:47
טמטום. הרי זה ברור שהם ירמו. במקום לבקש מהם שלא יזהמו את חקירה צריך להדגיש בקול גדול שאיננו סומכים על הממצאים שלהם היות והם שקרנים ורמאים וכל ממצא שלהם הוא מומצא...! לסרב! לסרב! לקהל את הממצאים מהם בלי שתינתן לישראל אפשרות בדיקה מה שלא יקרה כמובן...
2
זהו אורח הכבוד...
יהודי מודאג | 18-05-2022 6:57
זהו אורח הכבוד של גנץ הנאלח השרוך הדביל שרץ להכניסו כאחרון חסידי אומות העולם כמובן אני מדבר על הרוצח אבו מאזן מיהר להכניסו לביתו. אין אמונה באוייב הערבי השאיפה שלו היא לגרש כל יהודי מארץ ישראל ולהשתלט על משאביה והתפתחותה של ארץ ישראל. הממשלה המחורבנט של נפתלי ולפיד בור ועם הארץ הזה ההיאה עלינו אסון מיום הקמתה האוייב הערבי הרים ראשו הוא מריח את חולשת הממשלה המחורבנט הזאת ורואה איך עבאס מאיים בכל הזדמנות לפרק את הגועליציה המחורבנט של בנט וזו התוצאה. ממשלה רעה שדוהרת לחיסול מדינת ישאל לכיוון מדינת כל אזריחה כדי להכניס לכאן יםם של ערבים בחסות איחוד משפחות. תתעוררו בואו לרחובות כבר לעזזל מה צריך עוד לקרות כדי שנתעורר ונפיל את הממשלה המחורבנט של בנט הנוכל הרפורמי.
3
שירין ורחשין
נדביה | 18-05-2022 8:09
חבל על הזמן והאנרגיה שמדינת ישראל משקיעה כדי לנסות ולשכנע שלא חיילי צהל ירו בה. צריך לענות בשפתם של הערבים ולהאשים אותם בהריגתה של העתונאית מבלי לתרץ למה ומדוע .
4
"על ראש הגנב בוער הכובע"
רבקה | 18-05-2022 9:38
לפני שבדקו הם כבר פונים ומיד לבית הדין הפלילי. מובן שהם לא מתכוונים להעמיד את עצמם לדין אבל עצם הפניה טרם בדיקה מעידה על מגמה ואפשרות סבירה שהורגי העתונאית הם הפלסתינים. ומצד שני, ברור שאין עם מי לדבר, הרי היהודים אשמים בכל תמיד. אין משפט ומובן שגם לא צדק, לא בישראל ולא בעולם ועולם כמנהגו עדיין נוהג.
5
ממשלת שיתוק לאומי,תמשיכו...
ז | 18-05-2022 11:19
ממשלת שיתוק לאומי,תמשיכו ללקח את התחת הזקן של אבו עבאס בפקודת האמריקאים ממשיכי משנתו של אובמה. ממשלת מריונטות נשלטת על ידי ביידן וממשלתו. תתעוררו את הנזק בכל תחום שנעשה כאן ב שנה אחת יקח 20 שנה לתקן. איפה השינוי שהבטחתם והוניתם את כולם? אכן ישנו שינוי עצום שינוי לרעה כמובן בכל תחום של חיינו לכוווווו מהר.
השינוי הוא...
יצחק קרמין | 19-05-2022 7:23
השינוי הוא ביחס לחלשים בחברה, דהיינו במצוות בנאדם לחברו, שיפור אדיר לעומת הממשלות המושחתות של הבבונים והחרדים, וזונרק ההתחלה המבורכת
6
אנחנו לא יכולים...
יוני | 18-05-2022 13:16
אנחנו לא יכולים לתבוע אותם? הם יכולים להשאר ללא עונש?