לכבוד יום האחיות הבינלאומי שחל היום (רביעי), ליאור נרקיס הגיע לבית החולים איכילוב שבל אביב, לשמח ולרקוד עם האחיות המסורות.
מסיבה בבית חולים

ליאור נרקיס איכילוב
לרגל המסיבה, יצאו לא מעט חולים, רופאים ובני משפחה שהוקירו תודה לאחיות, ושמחו עם הזמר. בין הנוכחים היה גם פרופסור רוני גמזו, מנהל בית החולים.

ליאור נרקיס איכילוב
גם אנחנו מצטרפים לתודות, ומוקירים את העבודה המסורה של האחיות בישראל.





תגובות