מאז הלילה תוקף צה"ל יעדים ברמת הגולן הסורית.
בשעות הלילה תקף צה"ל באמצעות 4 טילים לפחות עמדת תצפית של חיזבאללה שהוקמה מעבר לקו שביתת הנשק, מערבית לכפר חאדר בצפון רמת הגולן (מול מג'דל שאמס). בשבוע שעבר פיזרה ישראל מנשרים (פלאיירים) בה הזהירה את תושבי רמת הגולן מכך שעמדות התצפית של חיזבאללה הן חציית קו אדום, והן יותקפו.
האירוע בלילה הסתיים ללא נפגעים לאויב.
הבוקר: ירי פגזים לעבר הגולן הסורי
בשעות האחרונות ירו טנקים של צה"ל מספר פגזים לעבר עמדות נוספות באזור ג'בתא אל חאשב, מעט דרומה מהתקיפה שבוצעה בלילה.
גם בתקיפה הזו אין דיווחים על הרוגים מצד החזבאללה.
בצה"ל מסרו כי הם אינם מתייחסים לדיווחים בתקשורת הזרה.
תגובות
שאלוהים ישתבח שמו לעד יחזיר את הגיבורים שלנו, המפגינים עלינו באוויר, בים וביבשה שלמים ובריאים הביתה